De laatste hond die nog in het asiel zit, speelt met haar ‘denkbeeldige vrienden’

De meelevende opvangteams zijn zich terdege bewust van het verlangen van hun geliefde dieren naar een eeuwig thuis en de onvoorwaardelijke liefde van een gezin. Het is het ultieme streven voor elke asielhond – een essentiële behoefte voor hun volledige geluk. Om te helpen bij deze missie, houdt de Metro East Humane Society een jaarlijks adoptie-evenement met de genereuze steun van sponsors die de adoptiekosten dekken. Het evenement van dit jaar was uitzonderlijk succesvol en bracht het personeel enorme vreugde toen 94 dieren, waaronder 64 honden, werden geadopteerd in liefdevolle huizen. Elk dier leefde nog lang en gelukkig, behalve één.

@metroeasthumanesociety/TikTok

Onder het feestelijke afscheid bevond één hond, Frito, zich zonder familie. De geliefde hond van het asiel was opmerkelijk teleurgesteld toen het evenement eindigde. Het personeel, ontmoedigd om te zien dat Frito over het hoofd werd gezien, bracht haar terug naar hun faciliteit in Madison County, Illinois, waar een echoënde stilte hen begroette.

Frito herkende haar eenzame terugkeer en bracht een aangrijpend verdriet over op haar verzorgers. Voordat ze zich voor de nacht installeerden, nam het personeel even de tijd om Frito’s gezicht te wiegen, knuffels en kusjes en woorden van troost aan te bieden, met de belofte van een betere toekomst. Frito liet zich niet afschrikken door de gebeurtenissen van de vorige dag en toonde de volgende dag veerkracht en vreugde. Zonder metgezellen om mee te spelen, rende ze energiek door de tuin, bezig met haar “denkbeeldige vrienden” zoals afgebeeld in een TikTok-video door het personeel van het asiel, haar geest niet gedimd terwijl ze met haar speelgoed speelde.

@metroeasthumanesociety

we 💙 zijn een onafhankelijke vrouw, maar iemand pls kom dit meisje halen! 😭😭🏡 #fyp #blackfridaysale #feewaived #adoptdontshop #adoptme #dog #dogsoftiktok #dogtok #rescuedog #frito #oliviarodrigo #rescueanimals #rescuedismyfavoritebreed #rescuedogsoftiktok #adoptashelterpet #shelterdog #dogfriendly

♬ rijbewijs – Olivia Rodrigo

Het personeel van het asiel blijft hopen dat Frito snel haar voorbestemde familie zal vinden. Ze is een uitzonderlijke hond met levenslust, die een liefdevol thuis verdient. Onlangs deelde het asiel een update op TikTok dat Frito is verhuisd naar een pleeggezin, waar ze volop geniet van het comfort en de warmte van een huishouden, reikhalzend uitkijkend naar de dag dat ze haar permanente thuis vindt.

@metroeasthumanesociety/TikTok

PUPdate: Frito is geadopteerd door een vriendelijke man. Ze leeft haar beste leven en we kunnen niet gelukkiger voor haar zijn!

Om meer te weten te komen over Metro East Humane Society en alle geweldige dingen te zien die ze doen, bekijk hun Facebook-pagina door hier te klikken.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Feature afbeelding met dank aan Metro East Humane Society/Facebook

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!