Gematteerde honden geketend op het dak krijgen het telefoontje waar ze op hebben gewacht

Een paar honden waren al meer dan twee jaar vastgeketend aan een dak. Hun vacht was zo slecht gematteerd dat ze nauwelijks op honden leken. Uiteindelijk belde iemand het Environmental Protection Office van Mexico en diende een officiële klacht in. De reddingsgroep, West Coast Paws, greep in. Zoë, een van de vrijwilligers, vertelt hun verhaal.

Nadat de honden waren opgehaald en teruggebracht naar het opvangcentrum, werden ze geschoren en kregen ze een bad. Het duurde maar liefst vier uur om al hun vacht kwijt te raken. De arme pups droegen al dat gewicht zo lang met zich mee! Het is schandalig!

Ze noemden een van de honden Terry. Zijn broer werd al snel geadopteerd door een familie in Montreal. Maar niemand wilde Terry. Zoë gelooft dat het kwam omdat Terry op 7-jarige leeftijd als senior werd beschouwd. Eindelijk zag een stel Terry’s post online en diende een aanvraag in.

Terry zijn eeuwige thuis vinden was een hele uitdaging! Terry’s reis gaat verder en is ongelooflijk hartverwarmend. De transformatie van de honden kan niet worden gemist. Ze zijn onherkenbaar! Bekijk hoe de honden hun lang en gelukkig leven krijgen in de video hieronder!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!