Zijn hart deed zoveel pijn nadat familie hem had gedumpt, zichzelf had afgesloten en de hele dag had gehuild

Ritter, een 4-jarige Amerikaanse Bulldog uit Indiana, werd onlangs naar de Humane Society for Hamilton County in Indiana gebracht. Na slechte omstandigheden die zijn familie waren overkomen, gaven ze Ritter over.

Afbeelding / verhaal bronvermelding: Humane Society voor Hamilton County (Indiana)/Facebook

Het huis van Ritter, zoals te zien op deze foto die door het asiel is verspreid, is aanzienlijk beschadigd door deze constructie. Hij mist zijn familie te erg en begrijpt niet waarom hij de hele tijd in deze ijskoude schuilplaats moet blijven. Zijn ziel is doorgesijpeld in angst en wanhoop. Nu liefdesverdriet en sombere hopeloosheid zijn geest hebben doordrongen, hangt hij zijn hoofd in verdriet en weigert oogcontact te maken.

Ritter krijgt nu een tweede kans als een geweldige familie zich vrijwillig aanbiedt om hem te adopteren! Zijn nieuwe familie belooft zijn gebroken hart met liefde en zorg te genezen, waardoor hij zich weer veilig en gewaardeerd voelt. Ga er maar aan staan, Ritter; Het komt goed, schatje!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!