20 voedingsaanbevelingen voor Jack Russells met een gevoelige maag

Er zijn weinig dingen erger dan omgaan met diarree bij je Jack Russell! We stelden onze 800.000 leden van de Jack Russell gemeenschap op facebook de volgende vraag: “Wat is het beste voer voor een Jack Russell met een gevoelige maag?”.

We hebben de beste antwoorden hieronder samengevat. Denk er altijd aan om uw dierenarts te raadplegen voordat u veranderingen aanbrengt die de gezondheid van uw Jack Russell beïnvloeden. iHeartDogs wordt ondersteund door lezers, dus sommige van de onderstaande links kunnen betaalde affiliate links zijn zonder extra kosten voor u.

20 beste voedingsmiddelen voor een Jack Russell met een gevoelig buikje

Een van mijn honden heeft een gevoelige maag, ik gebruik slagersbakjes en geen blikjes.

Auteur: Sarah M.

Houdt van: 5

Ik maak mijn eigen voer voor Jack. Ik gebruik een basis van heel vlees (kip, rundvlees, varkensvlees), bruine rijst en gemengde groenten. Vroeger krabde hij nogal eens, maar sinds we hem zelfgemaakte voeding geven heeft hij niet meer gekrabd.

Auteur: Kimberly Orlando C.

Houdt van: 32

Ik voer mijn beide Jack Russell’s thuis gekookte maaltijden vlees, rijst, uw liefde wortelen, en andere groenten, alleen varkensvlees een keer per maand, mijn Jack Russell Terrier is 16 jaar oud en ze is erg gezond.

Auteur: Lena D.

Houdt van: 3

Royal canin gastrointestinal wet….saved my dog Lulu’s life when she was diagnosed with pancreatitis…she loves it…

Auteur: Elaine F.

Houdt van: 5

Harringtons graanvrije koekjes en butchers gentle werkt geweldig

Auteur: Cheryl O.

Houdt van: 3

ProPlan Gevoelige Huid en Maag hielp mijn meisje. Een klein schepje gewone yoghurt of pompoen kan helpen.

Auteur: Maureen M.

Houdt van: 3

Mijn Jack heeft een gevoelige maag en ik heb haar in Hills voor gevoelige maag en ze doet het geweldig.

Auteur: Karyl Bolser H.

Houdt van: 1

We doen gemalen kalkoen, wortels en erwten en soms sperziebonen. We geven hem Science Diet voor gevoelige maag en huid. We beperken de brokken, maar hij heeft de vitaminen en de crunch nodig. Hij doet het er goed mee, ook al is hij allergisch voor kip.

Auteur: Donna F.

Houdt van: 0

Slagers pens uitgezocht onze gevoelige jongen, geen zuivel geen rood vlees of varkensvlees & alleen gekookte kip een keer per week voor de verandering, niet gebraden kip,

Auteur: Sandra S.

Houdt van: 1

Purina One Spijsvertering Gezondheid

Auteur: Marina S.

Houdt van: 6

We hebben net de Farmers Dog en onze honden vinden het heerlijk. Het is allemaal menselijke voeding.

Auteur: Nicole Pinto C.

Houdt van: 0

Mijn Jack heeft een super gevoelige huid en een gevoelig buikje en ik voer hem FreshPet’s Sensitive Skin & Stomach roll. Hij vindt het heerlijk, en het zit vol met geweldige voedingsstoffen!

Auteur: Kelsey A.

Houdt van: 0

Mijn Jack Russell had een gevoelige maag en onze dierenarts adviseerde Chappie en het was het enige hondenvoer dat hij kon eten en dat zijn maag niet van streek maakte.

Auteur: Siani P.

Houdt van: 0

Gekookte kippenborsten, rijst en butternut. Mijn JRT met een geschiedenis van pancreatitis en hoge cholesterol eet dit. Ik combineer het met een klein handje vol vezelrijke brokken voor haar maaltijden. En zorg ervoor dat ik 2 kleinere maaltijden per dag geef en niet 1 grote maaltijd. Ik kon me het voorgeschreven Hills voer van de dierenarts niet veroorloven, dus heb ik een oplossing gevonden die werkt en vriendelijker is voor mijn portemonnee. Sinds ik jaren geleden op het bovenstaande ben overgestapt, is ze niet meer ziek geweest van alvleesklierontsteking.

Auteur: Ilze K.

Houdt van: 0

Mijn JRT had een gevoelige maag en tenzij ik voor hem kookte, had hij overal last van totdat ik hem Merrick Limited Ingredients Healthy Grains gaf, hetzij kalkoen of kip smaak. Daarna had hij geen problemen meer.

Auteur: Vickie C.

Houdt van: 0

Go merk hondenvoer. Beperkte ingrediënten. Groen. Twee van mijn Jack Russell’s hadden huid- en hoestallergieën. Beide gingen weg toen we dit voer begonnen te gebruiken

Auteur: Charity B.

Houdt van: 0

Wij geven de onze PEDIGREE Small Dog merk van biefstuk of spek. We vonden dat alles met kip onze Jack Russells overmatig doet jeuken!

Auteur: Tony A.

Houdt van: 0

Mijn JRT eet Farmers Dog en vindt het heerlijk en het zijn allemaal natuurlijke ingrediënten. Maar wanneer hij een onregelmatige spijsvertering heeft, herstelt een schep pure pompoen in zijn eten hem meteen.

Auteur: Rick G.

Houdt van: 0

De mijne heeft veel allergieën, maar het beste voor hem is naturo. Het enige probleem is dat er om de een of andere reden nooit iets in de schappen ligt! Moet populair zijn!

Auteur: Moira L.

Houdt van: 0

De mijne heeft ook een gevoelige maag. Ik geef hem Petkind brokken

Auteur: Wendy C.