20 voedingsaanbevelingen voor Pomerans met een gevoelige maag

Er zijn weinig dingen erger dan omgaan met diarree bij je Pomeriaan! We stelden onze 800.000 leden van de Pomeranian gemeenschap op facebook de volgende vraag: “Wat is het beste voer voor een Pomeriaan met een gevoelige maag?”.

We hebben de beste antwoorden hieronder samengevat. Denk er altijd aan uw dierenarts te raadplegen voordat u veranderingen aanbrengt die de gezondheid van uw Pomeriaan beïnvloeden. iHeartDogs wordt ondersteund door lezers, dus sommige van de onderstaande links kunnen betaalde affiliate links zijn zonder extra kosten voor u.

20 beste voedingsmiddelen voor een Pomeriaan met een gevoelig buikje

Ollie’s voer,mijn pomerans 15jr.heeft zeer gevoelige maag, op dit moment helemaal perfect. Ik bestel lam met granberries.

Auteur: Anzela L.

Houdt van: 0

George zit op witte rijst en gekookte kipfilet in stukjes, soms kook ik hamburger om al het vet te verwijderen, en om het voor hem af te wisselen, en sindsdien doet hij het goed. Dit werd hem aangeraden door zijn dierenarts nadat hij een paar jaar geleden maagproblemen had.

Auteur: Linda M.

Houdt van: 0

Ik heb Farm Dog sinds kort & mijn hond vindt het heerlijk & doet het geweldig. Het is gezond voer.

Auteur: Bettina D.

Houdt van: 0

Ik voer mijn honden Diamond gevoelige huid en vacht. Mijn pom had pancreatitis en ik moest een paar keer overstappen. Hij heeft ook een huidallergie. Dit is het enige voer van de 6+ die ik geprobeerd heb dat zijn kauwen kalmeert. Hij kauwde altijd op zijn poten. Zijn vacht is ook super zacht sinds we op dit voer zijn overgestapt.

Auteur: Chelsea B.

Houdt van: 0

Mijn Pomeranian heeft gevoelige maag problemen en werd op Royal Canine low fat Gastrointestinal food gezet. Plus krijgt alleen fruit en groente als traktatie!

Auteur: Michelle P.

Houdt van: 8

In het verleden heb ik Fresh Pet gebruikt voor gevoelige magen nadat mijn Pom pup een aanval van maagklachten had gehad. Ik gebruik het nog steeds; mijn pup vindt het heerlijk.

Auteur: Elena A.

Houdt van: 1

Kip gekookt en dan in bakje gedaan en de elektrische stok gebruiken. Ik doe er een beetje verse peterselie bij een halve eetlepel Griekse yoghurt ( Griekse yoghurt is het beste voor alle honden, eens per week doe ik wat in een klein bakje en ze lurken weg).

Auteur: Diana F.

Houdt van: 1

Mijn Pom had IBS. Hills gevoelige maag voor kleine honden is een godsgeschenk.

Auteur: Carol Knoll W.

Houdt van: 1

Purina pro plan voor gevoelige maag. Dierenarts moet een recept uitschrijven en ik laat Chewy het bezorgen. Ze hebben brokken en natvoer. Ik haal nu alleen brokken en meng het (1 of 2 Tbl) met natvoer uit de winkel, Beneful. Veel succes! Ik voer 2 kleinere maaltijden per dag!

Auteur: Diane M.

Houdt van: 1

Mijn hond was op hills science diet voor gevoelige magen

Auteur: Laura Muller C.

Houdt van: 7

Ik gebruik blissful belly van blue. Het werd aanbevolen door mijn dierenarts

Auteur: Evelyn M.

Houdt van: 1

Ik maak eten. Mijn Pom was allergisch voor kip, kalkoen, lam, vis & varkensvlees. Ze kan beperkt eten met rund/bison, hertenvlees of eendenmix (geen graan). Ze krijgt geroosterde zoete aardappel & broccoli. Haar haar groeide terug, geen braken. Geen jeuk &; zeer actief geworden.

Auteur: Valerie Anderson R.

Houdt van: 6

Rayne Nutrition- Low Fat Kangaroo Maintenance We hadden alles geprobeerd. Braken en diarree was continu. Alle testen waren normaal. De dokter denkt absoluut dat het een voedselintolerantie is. Mokka heeft het geweldig gedaan met deze voeding. Geen ziekte meer.

Auteur: Sharon M.

Houdt van: 2

Verse kip met zoete aardappel en groenten. Mijn pom heeft een gevoelige maag en ze vindt het heerlijk en geen problemen.

Auteur: Kelly M.

Houdt van: 10

Royal Canin gastrointestinal LF nat. Mijn 9 jr oude Pom is er gek op, flinke tl met tbsp witte rijst en 1/2 tl Mothers appel cider azijn. Kan ook el LF kwark toevoegen.

Auteur: K Kate Harvey S.

Houdt van: 3

Ik raad dit merk aan. Het is een beetje prijzig maar goed.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Auteur: Valerie M.

Houdt van: 0

Royal canin gastrointesinal voer. Mijn pomerans zit op dit voer sinds hij 3 maanden oud was, het is wat de dierenarts aanbeveelt voor gevoelige buiken.

Auteur: Susannah N.

Houdt van: 0

Authority Sensitive Stomach of Authority Digestive Support. We voegen ook groene bonen of spinazie toe aan haar maaltijden. We hebben een 12-jarige Pomeriaan.

Auteur: Jimm F.

Houdt van: 0

Mijn pom houdt van dit Royal Canin merk voor bijna 3 jaar nu, mix met kipfilet of lever of groente. Hij krijgt nooit problemen met dit voer. Hij groeit gezond, hyper en heerlijk!

Kan een afbeelding zijn van hond

Auteur: Gabriel S.

Houdt van: 2

Onze 13 jaar oude Pomerainian eet al zijn hele leven Fresh Pet. Ze hebben verschillende soorten.

Auteur: BobnLaura S.