20 voedingsaanbevelingen voor Beagles met een gevoelige maag

Er zijn weinig dingen erger dan omgaan met diarree bij je Beagle! We stelden onze 800.000 leden van de Beagle gemeenschap op facebook de volgende vraag: “Wat is het beste voer voor een Beagle met een gevoelige maag?”.

We hebben de beste antwoorden hieronder samengevat. Denk er altijd aan uw dierenarts te raadplegen voordat u veranderingen aanbrengt die de gezondheid van uw Beagle beïnvloeden. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de onderstaande links kunnen betaalde affiliate links zijn zonder extra kosten voor u.

20 beste voedingsmiddelen voor een Beagle met een gevoelig buikje

Onze beagle heeft een gevoelige maag sinds we hem geadopteerd hebben (10+ jaar) hij zit sindsdien op science diet Gevoelige maag. We zijn onlangs overgestapt op small bite toen hij ouder werd.

Auteur: Lee Ann Schwope C.

Houdt van: 8

Toen onze beagle chemo kreeg, maakten we rijst, gekookte kip en zoete aardappelpuree voor haar. Ze vond het heerlijk en het was een van de weinige dingen die ze binnen kon houden.

Auteur: Emily A.

Houdt van: 9

Hills Prescription Digestive Care kun je krijgen bij je dierenarts. Ik voer dit al enkele jaren aan mijn beagle.

Auteur: Sherri G W.

Houdt van: 10

Ik geef mijn honden meestal een gekookte combinatie van tofu, Okinawan zoete aardappel, bruine rijst en gehakte kip. Ze vinden het heerlijk en het is gezond.

Auteur: Guy F.

Houdt van: 1

Gekookte kip met gewone rijst en een paar kopjes sperziebonen mengen en het bewaart goed . Je kunt ook wortels doen. Dat moest ik oplossen voor mijn beagle. Ze deed het veel beter. Je kan 10 pond zakken met poten en dijen kopen bij Walmart voor $6.

Auteur: Tracey P.

Houdt van: 3

Ik mijn pup is op de AVA van pets at home het heeft de prebiotica om de darmgezondheid te ondersteunen x

Auteur: Fairyvale A.

Houdt van: 0

Purina pro plan zalm en rijst gevoelige maag. Gekookte magere kalkoen, zoete aardappelen, spinazie, wortelen in beenderbouillon. Spuit visolie op hun eten en 1/2 theelepel kokosolie.

Auteur: Salma H.

Houdt van: 3

Boerenhond. Het is een beetje prijzig, maar je kunt het aanpassen als je de dozen krijgt.

Auteur: Christine H.

Houdt van: 0

Mijn beagle eet Royal Canin Hydrolyzed Protein. Ze is 14 jaar oud en heeft 2 jaar geleden voedselallergieën ontwikkeld.

Auteur: Judy D.

Houdt van: 1

Blue Buffalo – Basics werkte voor mijn baby. Het heeft basis ingrediënten … zoals slechts 5 en gemaakt voor gevoelige magen.

Auteur: Marcelle Purser L.

Houdt van: 0

Wij voeren Pepper Pro Plan Puppy voor gevoelige maag & huid lam & rijst smaak. Mijn dierenarts zei dat het een goede keuze was.

Auteur: Jenni O.

Wij voeren de onze Purina Pro Plan Sensitive Skin and Stomach

Auteur: Jennifer Thornton B.

Houdt van: 3

Ik heb mijn Beags jarenlang Blue Buffalo Grain-Free Limited Ingredient Salmon & Potato gegeven. Het hielp bij allergieën en magen.

Auteur: Gina Wolfe H.

Houdt van: 0

Purina Pro Plan Zalm Rijst Formule voor gevoelige huid en magen. Komt in puppyfase, volwassen fase, voor kleine rassen of voor grote rassen. Wanneer een hondje een gevoelige maag heeft, moet kip als eerste geëlimineerd worden en een ander eiwit vervangen.

Auteur: Southern Pug M.

Houdt van: 0

De mijne is op AVA huisdieren thuis eigen maken witte vis smaak en gevoelige Ava vis smaak .. is briljant sinds op het

Auteur: Rachel T.

Houdt van: 0

Boerenhond, beste keuze die we ooit gemaakt hebben.

Auteur: Kristen Nordhoff B.

Houdt van: 0

We hebben onze beagle en onze Doberman op4 Health Sensitive Stomach formule. Ze doen het allebei goed.

Auteur: Karen E. M.

Houdt van: 1

Iams Lam en Rijst droog en in blik.

Auteur: Tammy C.

Houdt van: 0

Royal Canin voor gevoelige spijsvertering. Via uw dierenarts.

Auteur: Rod H.

Houdt van: 0

Mijn meisje heeft er haar hele leven een gehad. Ze heeft er zoveel geprobeerd. Dit is de beste die ze ooit heeft gehad! Nutro limited ingredient

Geen fotobeschrijving beschikbaar.