15 Beste voedingsmiddelen voor Amerikaanse Staffordshire Terriers met allergieën

Omgaan met de voedselallergieën van uw AmStaff kan meer dan frustrerend zijn! We stelden onze 800.000 leden van de American Staffordshire Terrier-gemeenschap op facebook de volgende vraag: “Degenen onder u met AmStaffs die allergieën hebben…. welk voedsel gebruik je en waarom?” We ontvingen honderden reacties en hebben hier de top 20 reacties samengevat.

Zoals altijd, zorg ervoor dat u uw dierenarts raadpleegt voordat u gezondheidswijzigingen aanbrengt in uw AmStaff’s dieet. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de onderstaande links kunnen affiliate links zijn waar we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.

15 Beste hondenvoer voor AmStaffs met allergieën

Wilde Aarde. Het is geweldig en we hebben helemaal geen huidproblemen.

Auteur: Doris M.

👍 Houdt: 0

Diamond Naturals Lamb &Rice brokjes gemengd met Natural Balance LID lamsvlees en rijst blik voedsel. Alleen eten dat ik vond dat hij leuk vindt en zal eten na het proberen van verschillende merken. Hij is allergisch voor kip, Kalkoen, rundvlees, varkensvlees, zalm, witvis etc. Lam lijkt te zijn wat hij het beste verdraagt.

Auteur: Sandi W.

👍 Houdt: 0

Pickacu is allergisch voor kip, rundvlees en zeevruchten sinds hij hierop is overgestapt, zijn rode vlekken verdwenen als de jeukende oren.

Auteur: Bretagne Marie G.

👍 Houdt: 1

We hebben de onze op een volledig Kangaroo-dieet plus graanvrij duurde een tijdje om de juiste balans te krijgen, maar alles goed nu

Auteur: Marleen A.

👍 Houdt: 1

Ultimates het is een Soldans merk. Had vreselijke allergieën zijn hele leven dat is het enige voedsel dat hij ooit heeft gegeten, maar het is de beste die ik vond

Auteur: Brice D.

👍 Houdt: 0

Pro plan gevoelige huid en maag.

Auteur: Marleen L.

👍 Houdt: 0

Het stopte ook echt het stinkende gas.

Auteur: Shawn L.

4 gezondheid gevonden bij Tractor Supply

Auteur: Engel C.

👍 Houdt: 1

Na twee jaar PDS – huidproblemen waaronder talgcysten, zoveel voedselproeven – we hebben eindelijk gevonden wat voor de onze werkte, het is nu drie jaar geleden en geen problemen meer. Ze is allergisch voor kip en vis, maïs en soja. Ze heeft ook enkele milieuallergieën.

Auteur: Sarah J.

👍 Houdt: 1

Raw werkte voor de mijne. na 9 jaar hypoallergeen voorgeschreven voedsel. het is nu meer dan een jaar en hij is nog nooit zo goed geweest. Neem eerst contact op met uw dierenarts en zorg ervoor dat u ze de juiste hoeveelheid geeft voor hun gewicht. Succes

Auteur: Civita Conte T.

👍 Houdt: 0

Mijn Staffie had huidproblemen, maar toen ik overschakelde op eten met Zalm had hij dat probleem nooit meer.

Auteur: MaryBeth P.

👍 Houdt: 1

Mijn meisje is allergisch voor kip en alles met kip in de ingrediënten. Ze krijgt uitsluitend hertenvlees, groenten en rijst

Auteur: Teri E.

👍 Houdt: 0

Natures Recept, graanvrij, zalm, pompoen, zoete aardappel. Omdat ze allergisch is voor kip en granen. De olie van de vis maakt stinkende scheten, maar het helpt haar huid. Het was moeilijk te vinden. Dus Whole Earth Farms, maakt een kip n graanvrije ook een, die ongeveer dezelfde prijs, gemakkelijker te vinden. Het is rundvlees, lab n zoete aardappel. Meijer had er allebei en we winkelen, maar was onlangs uit beide. Petsmart en Petco hebben allebei maar idk het Natures recept overal uit, maar vonden de ander. Het is iets beter geprijsd dan Science Diet en Royal Canine die gehydrolyseerd eiwitvoedsel op recept hebben, maar het heeft een recept nodig, moeilijk te vinden, kost 100 $ per zak, zo niet meer, n ze vindt het niet echt leuk. Deze anderen vindt ze leuk n eet zonder problemen. Het is extreem moeilijk om graafvoer te vinden dat vrij is van kip of bijproducten van kip, en dan moet het ook graanvrij zijn. Bijna onmogelijk. Het zijn die 2 alleen.. Ik heb letterlijk uren doorgebracht in de dierenwinkel n supermarkt lezen van elke tas, n notities maken n komen tot dit zijn de enige 2 die ik kan krijgen in dit gebied. Ongeveer 55 tot 60 $ voor 14 of sonpound zakken

Auteur: Nicole M.

👍 Houdt: 0

Ik ben nu op zoek naar een nieuw voedingsmiddel. Ze was een tijdje goed op aarde, schakelde vervolgens ongeveer een jaar over naar Purina pro-plan en bracht onlangs 3 dagen in het ziekenhuis voor GI-problemen en gaat niet goed om met de PPP, dus terug naar kip / kalkoen en rijst totdat ik iets vind!

Auteur: Morgan L.

Graanvrij veroorzaakt hartproblemen.

Auteur: Shellie S.

👍 Houdt: 1

Zoals altijd, moet u uw dierenarts raadplegen voordat u gezondheidswijzigingen aanbrengt in het voedsel van uw AmStaff. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de bovenstaande links kunnen affiliate links zijn waar we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.