20 Beste voedingsmiddelen voor beagles met allergieën

Omgaan met de voedselallergieën van uw Beagle kan meer dan frustrerend zijn! We stelden onze 800.000 leden van de Beagle-community op facebook de volgende vraag: “Degenen onder u met Beagles die allergieën hebben…. welk voedsel gebruik je en waarom?” We ontvingen honderden reacties en hebben hier de top 20 reacties samengevat.

Zoals altijd, zorg ervoor dat u uw dierenarts raadpleegt voordat u gezondheidswijzigingen aanbrengt in uw Beagle’s dieet. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de onderstaande links kunnen affiliate links zijn waar we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.

20 Beste hondenvoer voor Beagles met allergieën

Kook kip, bruine rijst en een erwten / wortelen mix. Meng ze vervolgens met een rauw ei en een lepel pure pompoenpuree en verwarm alles lichtjes in de magnetron (20-30 sec). Voer ze nooit in zakken, droog voedsel. Het is vergif.

Auteur: Scotty R.

👍 Houdt: 2

Mijn Beagle stierf bijna door epileptische aanvallen. Ik las online over rode kleurstof in hondenvoer. Ik ben overgestapt van brokjes n stukjes naar blauwe wildernis n ze heeft sindsdien geen aanval meer gehad. Rode kleurstof is slecht voor honden!

Auteur: Kelly L Orlowski H.

👍 Houdt: 2

Mijn pups krijgen Taste of the Wild Grain free – Lamb.They kunnen alles graanvrij doen… BEHALVE zalm. Beagle scheten die naar vis ruiken… HELL NO HELL NO HELL NOOOOO! ZO SLECHT

Auteur: Stefanie C.

👍 Houdt: 2

Op lamsvlees gebaseerd voedsel voor huidallergieën. (Dierenarts aanbevolen) Momenteel Fromm lamsvlees en linzen. Jas is opgevuld en glimt!

Auteur: LeAnne C.

👍 Houdt: 1

Purina pro plan lamsvlees en haver de onze heeft echt slechte pluimveeallergieën

Auteur: Maggie-Ellen P.

👍 Houdt: 1

Fromm – geweldige kwaliteit in al hun verschillende diëten.

Auteur: Katrien E.

Blauwe buffel dierenarts, NP alligator

Auteur: Lisa R.

👍 Houdt: 1

Ontdekte dat hij allergisch is voor rundvlees en kip, dus het is droog Fromm Lamb en linzen met een beetje Fromm nat Lam en Aardappel gemengd. Hij wordt er gek van en geen maagklachten meer.

Auteur: Brian L.

👍 Houdt: 2

We zijn nu zo’n negen jaar bezig.

Auteur: Hulst M.

👍 Houdt: 4

Merrick gebruikt het al jaren en nooit een probleem.

Auteur: Marjolein H.

👍 Houdt: 1

Delicate Care Gevoelige huid of maag, moeilijk te krijgen en een beetje duur moet je de website opzoeken om verkopers te vinden. Een van de weinige graanvrije die wonderen deed voor een van onze beagles die veel huidgevoeligheden had, gebruikte het ook voor onze andere beagle en je kon bijna onmiddellijk verbetering in zijn vacht zien. De andere die voor de verandering voor onze beagles werkte, was Taste of the Wild Pacific-stroom, maar ik denk dat het een hoog zoutgehalte heeft, dus we zijn gestopt met het gebruik van g.

Auteur: Tony S.

👍 Houdt: 1

We gebruiken Purina een omdat ze het in de opvang had. Slechts een paar jaar geleden ontwikkelde allergieën , nam een lichte pil. Maar onlangs moest het in kracht omhoog. Dierenarts zei dat voddenkruid vreselijk was dit najaar. Nu is ze gd

Auteur: Katrien K.

👍 Houdt: 1

Ik ben overgestapt op een droog hondenvoer dat graanvrij is, op bruine rijst na. Als je kijkt naar de ingrediënten op veel van het droge hondenvoer is het eerste ingrediënt maïs.

Auteur: Carol S.

👍 Houdt: 2

Ik gebruik costco merk natuur domein geen problemen met mijn honden, behalve een is een beetje kieskeurig, dus we veranderen de smaak een keer in awile om haar te krijgen om haar neus niet op te zetten voor het

Auteur: Thomas Paul W.

👍 Houdt: 1

Wat ze eet, moet zalm- en graanvrij zijn. Zelfs op haar dagelijkse dosis Apoquel begint ze te jeuken als ze iets anders eet. Momenteel is ze op American Journey Salmon and Sweet Potatoes.En ik heb gehoord dat ze niet genoeg graanvrij van haar dierenarts doet. Ze is al 17 en voordat we overstapten en haar allergieën uit de hand liepen, was haar kwaliteit van leven zoog.

Auteur: Liesbeth C.

Hills Gevoelige huid en maag

Auteur: Heather W.

👍 Houdt: 0

Victor werkt voor de mijne.

Auteur: Scott B.

👍 Houdt: 0

AVA gevoelig van huisdieren thuis … met wat gekookt vlees of vis

Auteur: Hayley Louise J.

Royal Canin Gehydroliseerde Eiwit Formule

Auteur: Eileen Ann P.

👍 Houdt: 0

Purina gevoelige maag en cytopoint shots

Auteur: Ashley M.

👍 Houdt: 0

Zoals altijd, moet u uw dierenarts raadplegen voordat u gezondheidsveranderingen aanbrengt in het voedsel van uw Beagle. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de bovenstaande links kunnen affiliate links zijn waar we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.