Zwerfhond volgde ‘extreme’ atleten 430 mijl naar een ‘beter leven’

Gedurende een zware tijdspanne van tien dagen, die een enorme afstand van 435 mijl afleggen, ontwikkelt zich een diepe band tussen de doorgewinterde professionele avontuurlijke racer, Michael Light (gespeeld door Mark Wahlberg in deze nieuwe film), en een veerkrachtige zwerfhond die hij Arthur noemt. Dit opmerkelijke verhaal, geïnspireerd op een waargebeurd verhaal, ontvouwt zich in “ARTHUR DE KONING.” De film duikt in het leven van Light, een man op een kruispunt, verlangend naar een laatste kans op triomf. Als je van films en honden houdt, is het tijd om je voor te bereiden op een film gebaseerd op een ongelooflijk waargebeurd verhaal! Komt uit op 15 maart van dit jaar! Je zult de onderstaande trailer geweldig vinden.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Lionsgate-films via YouTube-video

In een speling van het lot slaagt hij erin een sponsor over te halen om in zijn droom te investeren, door hem en een robuust team van atleten bestaande uit Simu Liu, Nathalie Emmanuel en Ali Suliman te ondersteunen. Ze beginnen aan de formidabele uitdaging van het Adventure Racing World Championship op het schilderachtige maar veeleisende terrein van de Dominicaanse Republiek.

Naarmate het verhaal vordert, navigeert het team door de uitersten van menselijke veerkracht en doorzettingsvermogen, waarbij hun fysieke en mentale krachten als nooit tevoren op de proef worden gesteld. Te midden van deze achtergrond van meedogenloze uitdagingen komt Arthur, de straathond, naar voren als een onverwachte metgezel. Zijn aanwezigheid voegt een nieuwe dimensie toe aan de dynamiek van het team en verschuift subtiel hun perspectieven.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Lionsgate-films via YouTube-video

Arthur’s invloed reikt verder dan alleen gezelschap; Zijn acties en onwrikbare geest zorgen voor een nieuw begrip van wat het betekent om te winnen. Zijn aanwezigheid herdefinieert de kernwaarden van de overwinning en doordrenkt het met een diepere essentie van loyaliteit en de ware aard van vriendschap.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Lionsgate-films via YouTube-video

Dit hartverwarmende verhaal neemt het publiek niet alleen mee door de adrenaline-pompende wereld van avontuurlijk racen, maar schildert ook een ontroerend verhaal over verwantschap tussen mens en dier, met de onuitgesproken communicatie en wederzijds respect die soorten overstijgt. “ARTHUR DE KONING” is een bewijs van de onverwachte reizen die onze definities van succes uitdagen en de banden belichten die ons leven verrijken.

Lionsgate heeft geweldig werk geleverd met deze hartverwarmende en spannende film! Klik op de videotrailer hieronder om te zien wat er naar een bioscoop bij jou in de buurt komt!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!