‘Ze is een spektakel met vijf poten’ Pup heeft een ongewone conditie van de achterpoot en trekt de aandacht van velen

In Kenosha, Wisconsin, verovert een hond genaamd Bella harten met haar zeldzame verhaal. Bella is niet zomaar een hond – ze is geboren met vijf poten, iets heel ongewoons en speciaals. Ze is echt uniek in haar soort.

Bella gaf zich over

Afbeeldingsbron: tegoed via YouTube

Bella werd aan de Wisconsin Humane Society gegeven, waar de dierenartsen al snel iets anders aan haar opmerkten. Ze zagen haar extra been en maakten wat röntgenfoto’s om meer te begrijpen. Wat ze vonden was verbazingwekkend en iets wat ze nog nooit eerder hadden gezien in hun 145-jarige geschiedenis. Bella had een hele extra set beenbotten.

Deze genetische afwijking is zeldzaam’, wordt zelden gezien bij honden. Dit fenomeen, dat typisch wordt aangetroffen bij runderen, “Dimilia” heeft slechts een of twee andere gedocumenteerde gevallen bij honden, volgens de bestaande veterinaire literatuur.

Als je haar achterpoten van dichterbij bekijkt, zie je twee benen die met elkaar zijn versmolten. Bella’s extra been, compleet met een extra dijbeen, scheenbeen, kuitbeen en vier extra tenen, hindert haar niet. Ze loopt en rent prima, een bewijs van haar veerkracht en de zorg die ze krijgt.

Ze is uniek in zijn soort

Afbeeldingsbron: tegoed via YouTube

Bella’s extra been zorgt ervoor dat ze er uniek uitziet, maar het is haar lieve karakter dat haar echt speciaal maakt. Angela Speed, van de Humane Society, noemt Bella een “Eenhoorn van een hond.” Haar aandoening is misschien zeldzaam, maar het is haar liefdevolle persoonlijkheid die echt opvalt.

Binnenkort zal Bella ter adoptie worden aangeboden in het filiaal van de Humane Society in Kenosha. De mensen daar hopen dat Bella’s verhaal meer aandacht zal vestigen op andere honden die een thuis nodig hebben. Ze denken dat Bella kan helpen om te laten zien hoe speciaal alle honden zijn, hoe ze er ook uitzien.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!