Vrouw stak hand uit naar hond achter afvalcontainer, maar ze trok zich verder terug

Een verlaten pitbull, aan haar lot overgelaten op straat, vond zijn toevlucht achter een restaurant. De drukte was overweldigend, dus kromp ze ineengedoken bij de afvalcontainer om zich veilig te voelen. Ze wachtte om naar eten te snuffelen toen de medewerkers van het restaurant het vuilnis buiten zetten. Haar leven was ellendig en eenzaam, maar toen hoorde ze een groep mensen naderen. Eén vrouw in het bijzonder, Jenny genaamd, ving een glimp op van de pup en was vastbesloten om te helpen. Zich niet bewust van Jenny’s bedoelingen, deinsde de hond achteruit in de hoek.

Naar YouTube

Jenny probeerde de Pittie uit de hoek te lokken, maar de pup weigerde met Jenny mee te gaan. Gelukkig gaf de vrouw nog niet op. Ze bleef dagelijks terugkomen naar de afvalcontainer om voedsel en water te brengen. Ze werkte om het vertrouwen van de hond te winnen, wat geen gemakkelijke prestatie was. Het gedrag van de hond veranderde langzaam en Jenny voelde dat ze vooruitgang boekten.

Naar YouTube

De vrouw kwam op een ochtend terug en eindelijk, na enkele weken, kwam de hond uit de hoek tevoorschijn, klaar om de vochtige plek te verlaten. Jenny was opgewonden. Ze nam haar mee naar het plaatselijke asiel om te worden geëvalueerd. De vrijwilligers hielpen de hond met haar angst en aarzeling in de buurt van mensen. Al snel was de pup klaar voor haar forever home. Een liefdevol gezin kwam naar het asiel en stapte snel naar voren, gretig om haar te adopteren. Dankzij Jenny’s vasthoudendheid en een geweldige groep vrijwilligers in het asiel, vond deze Pittie haar nog lang en gelukkig!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!