Vijfjarige pakt achtergelaten puppy’s op en draagt ze naar mama’s auto

Reddingswerkers en vrijwilligers werken de klok rond om dieren te helpen die hulp nodig hebben. Toen Alayna, een vrijwilliger bij Three Pitties Rescue, een tip kreeg dat er misschien een paar achtergelaten puppy’s waren die hulp nodig hadden onder een viaduct, besloot ze het zelf te bekijken. Vergezeld door haar vijfjarige zoon Cash gingen ze op een missie om deze hulpeloze dieren te redden. Ze wisten niet dat deze ervaring een blijvende impact zou hebben op de jonge Cash en hem zou inspireren om meer te doen voor dieren in nood.

Naar YouTube

Toen ze de puppy’s vonden, was het duidelijk dat ze zonder voedsel of water in de steek waren gelaten. Hun staarten kwispelden en hun oren bogen zich naar achteren terwijl ze Alayna en Cash vrolijk begroetten, die vastbesloten waren hun leven te verbeteren. Cash, met een hart vol mededogen, stond erop de puppy’s te redden en pakte ze zelfs op om in hun auto te plaatsen. Alayna had niet trotser kunnen zijn op de vastberadenheid van haar zoon om de puppy’s te helpen.

Alayna is al zo’n zeven jaar betrokken bij het redden van dieren en is altijd gepassioneerd geweest om haar zoon te leren hoe belangrijk het is om voor dieren te zorgen in deze wereld. Deze ervaring motiveerde haar verder om deze waarde bij te brengen aan Cash, die net een belangrijke rol had gespeeld bij het redden van de levens van deze puppy’s.

Naar YouTube

Een vrijwilliger bij de opvang stemde ermee in om de puppy’s mee naar huis te nemen en ze te leren hoe ze op de juiste manier ‘hond’ moesten zijn, terwijl ze werden voorbereid op hun eeuwige thuis. Alayna wilde Cash laten zien welke positieve impact hij had op het leven van deze puppy’s en besloot hem te verrassen met een bezoek om ze twee maanden later weer te zien. De opwinding op het gezicht van Cash was onbetaalbaar toen hij de puppy’s omhelsde en kuste, blij om te zien hoe ze waren gegroeid.

Deze ervaring plantte een zaadje in Cash en inspireerde hem om meer betrokken te raken bij het redden van dieren. Toen hij getuige was van de vreugde van het redden van deze puppy’s, sprak hij de wens uit om meer dieren in nood te redden. Alayna informeerde Cash dat de puppy’s, Astra en Luna, waren geadopteerd en binnenkort naar hun nieuwe thuis zouden gaan. Dit nieuws vervulde Cash met opwinding en trots.

Naar YouTube

Zowel Astra als Luna reisden met het reddingstransport naar hun eeuwige thuis, waar ze met open armen werden ontvangen door hun nieuwe families. Astra werd de baby van haar nieuwe vader en moeder, en Luna’s familie werd verliefd op haar op het moment dat ze elkaar ontmoetten. De reddingsorganisatie, samen met Alayna en Cash, zijn de families die ervoor hebben gekozen om deze puppy’s te adopteren ongelooflijk dankbaar.

We kunnen niet trotser of dankbaarder zijn! Bedankt, Cash en Alayna! Scroll naar beneden naar de video en klik op ‘play’ om getuige te zijn van de opmerkelijke redding van Astra en Luna.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!