SpotOn viert 5 jaar met $ 50.000 subsidies voor dierenwelzijnsorganisaties

Ter ere van zijn 5e verjaardag lanceert SpotOn, een toonaangevende leverancier van innovatieve oplossingen voor het insluiten van huisdieren, SpotOn Gives, een teruggeefprogramma gericht op het ondersteunen van organisaties die zich inzetten voor het verbeteren van het leven van dieren in hun gemeenschappen. Als onderdeel van dit initiatief zal SpotOn Gives in 2024 vijf subsidies van $ 50,000 toekennen aan dierenwelzijnsorganisaties zonder winstoogmerk.

Dus, als er een prachtig asiel of redding bij jou in de buurt is, zorg er dan voor dat ze zich aanmelden!

Over het programma

SpotOn Gives werkt volgens het principe van het verbeteren van de veiligheid van huisdieren door middel van state-of-the-art technologie. Het programma biedt subsidies aan in aanmerking komende organisaties, waardoor ze de geavanceerde insluitingssystemen van SpotOn binnen hun gemeenschappen kunnen implementeren. Deze systemen maken gebruik van GPS-technologie om aanpasbare grenzen te creëren, zodat huisdieren veilig kunnen rondlopen binnen aangewezen gebieden.

De subsidies van SpotOn Gives dekken de kosten die gepaard gaan met de aanschaf en installatie van SpotOn containment systemen. Bovendien krijgen de ontvangers uitgebreide training en ondersteuning om de effectieve implementatie van de technologie te garanderen. Dit omvat richtlijnen voor het instellen van het systeem, het in kaart brengen van grenzen en doorlopend onderhoud.

Vereisten om in aanmerking te komen voor subsidies

Om in aanmerking te komen voor een subsidie, moeten organisaties actief dierenwelzijnsactiviteiten ondersteunen, zoals redding, rehabilitatie, sterilisatie/castratie en adoptie. Bovendien moeten aanvragers non-profit-/overheidsinstanties zijn die door de IRS zijn erkend, ten minste drie jaar operationeel zijn en in de VS zijn gevestigd. De voorkeur gaat uit naar organisaties die zich richten op hondenwelzijn.

Hoe toe te passen

Organisaties die aan de subsidiecriteria voldoen, dienen een schriftelijke subsidieaanvraag in te dienen via de SpotOn Gives-toepassing. De aanvrager zal worden gevraagd over verschillende aspecten van hun organisatie, waaronder:

• Impact op de gemeenschap: Betrokkenheid uit het verleden en hoe de subsidie deze zal versterken.
  • Gebruik van subsidies: Hoe het geld direct ten goede komt aan de organisatie en haar missie.
  • Uitdagingen overwinnen: Uitdagingen uit het verleden, oplossingen en hoe de subsidie toekomstige obstakels zal helpen overwinnen.
  • Casestudy: Een verhaal over de impact van de organisatie en hoe de subsidie haar missie zal bevorderen.

Na de eerste aanvraagfase worden finalisten op 17 mei 2024 op de hoogte gebracht en voorzien van vereisten voor het indienen van video-aanvragen. De deadline voor het indienen van video’s is 7 juni 2024 en de winnaars worden vóór 30 juni 2024 bekendgemaakt.

SpotOn’s 5 Years 5 Grants-initiatief is een belangrijke stap in de richting van het ondersteunen van dierenwelzijnsorganisaties en het verbeteren van het leven van dieren in verschillende gemeenschappen. Met dit programma zet SpotOn haar missie voort om een beter leven voor honden te creëren en het welzijn van alle dieren te bevorderen.

Lees meer over het subsidieprogramma en hoe SpotOn GPS-hekken kunnen helpen om uw pups veilig te houden.