‘Sh** Happens’, hond poept tijdens de vlucht en veroorzaakt chaos bij passagiers

Een vlucht van United Airlines van Denver naar Portland op maandagavond werd onvergetelijk voor passagiers nadat een kleine hond een aanzienlijke verstoring veroorzaakte. Ongeveer een uur voor de landing werd een passagier die in een stoel aan het gangpad aan de achterkant van het vliegtuig zat, geconfronteerd met een onaangename situatie toen haar chihuahua op haar schoot poeste.

Nick, een medepassagier, deelde met Nexstar’s WGN: “Plotseling werden we overweldigd door een vieze geur van poep. Een zwangere dame achter me, die beweerde dat haar zintuigen verhoogd waren, drukte op de belknop. Ik gebruikte het lampje van mijn telefoon om het te onderzoeken en onthulde dat de hond niet in zijn reismand zat. We wisten aanvankelijk niet zeker of de rotzooi van de hond of van zijn baasje was.”

Afbeelding/verhaal Bron Credit: WGN Nieuws via YouTube-video

Hij voegde eraan toe: “De komst van een stewardess verduidelijkte het ongeluk.”

Stewardessen hadden bijna tien minuten nodig om te reageren en het gebied schoon te maken.

Burton Bix, een andere passagier, merkte op: “De vrouw leek te aarzelen om de puinhoop aan te pakken, en de begeleiders waren vertraagd in hun reactie. Uiteindelijk trokken ze beschermende kleding aan om de omgeving te ontsmetten.” United Airlines schrijft voor dat alle huisdieren tijdens de vlucht in dragers onder de stoel blijven, een regel die naar verluidt door de eigenaar van de hond wordt overtreden. Bix herinnerde zich: “Ze had gezegd dat ze van plan was de hond ondanks de regel uit zijn reismand te halen, en ze gaf toe dat ze de hond niet naar een opvanggebied op de luchthaven had gebracht voordat ze aan boord ging.”

Afbeelding/verhaal Bron Credit: WGN Nieuws via YouTube-video

De overvolle vlucht betekende dat degenen die in de buurt zaten geen alternatieve zitplaatsen hadden. Terugkijkend op het incident suggereerde Nick: “Het is waarschijnlijk verstandig om ervoor te zorgen dat huisdieren hun behoefte doen voordat ze aan boord gaan. De eigenaar had gezegd dat hij dat niet had gedaan.” Na de vlucht bood United de getroffen passagiers elektronische tegoeden aan, variĆ«rend van $ 50 tot $ 75 voor toekomstige reizen.

Ondanks het ongemak koesterden sommige passagiers, zoals Nick, geen wrok en erkenden ze het incident als een ongelukkig ongeval.

Hij merkte op: “Het is niet ideaal om geassocieerd te worden met een ‘poepincident’, maar we bleven kalm en begripvol. Het was tenslotte een ongeluk. Misschien kan dit incident dienen als een leermoment voor zowel United Airlines als de passagiers.”

Afbeelding/verhaal Bron Credit: WGN Nieuws via YouTube-video

United Airlines reageerde op het incident door te stellen dat de bemanning het getroffen gebied onmiddellijk schoonmaakte toen ze op de hoogte werden gebracht, ontsmettingsdoekjes aanbood en reisvouchers uitdeelde aan degenen die in de buurt zaten.

Stewardessen deelden ook koffiezakken uit om de geur te maskeren, in een poging het ongemak veroorzaakt door het incident te verminderen.

Klik op de onderstaande video om dit ongelooflijke verhaal te bekijken!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!