Scheidsrechter gedraagt zich ‘grof’ tegen de vleermuishond, en het publiek laat het hem horen

Tijdens een minor league honkbalwedstrijd tussen de Las Vegas Aviators en de Sacramento River Cats, probeerde Finn the Bat Dog gewoon zijn werk te doen als een brave jongen toen de scheidsrechter grof tussenbeide kwam.

Bron/afbeelding Screenshot Credit: The Dodo via Facebook Bekijk video

Finn rende naar buiten om een afgedankte knuppel te halen, zoals hij altijd heeft gedaan (en goed heeft gedaan!) toen de ump hem op het allerlaatste moment oppakte en weggooide van de hond. Het publiek was niet blij en reageerde onmiddellijk met een koor van boegeroep.

Even kwamen de fans van beide teams samen tegen een gemeenschappelijke tegenstander en kozen de kant van de hond. De vleermuishond volgde nog steeds en rende erheen om de vleermuis op te halen. Goed gedaan, Finn!

Hier is een video die laat zien hoe dit normaal gesproken gaat: