Poedel ontmoette een nieuwe docu die haar wiegde terwijl ze werd meegesleept door zowel angst als opluchting

Wanneer we een dier in huis nemen, beloven we verantwoordelijkheid en toewijding aan hun leven en worden ze onderdeel van onze familie. Maak kennis met Manuka Honey en dit is haar verhaal!

Helaas werd Manuka aangereden door een auto en haar verwondingen aan haar voorbeen waren ernstig. Haar vader en moeder brachten haar met spoed naar de dierenkliniek en een operatie werd aanbevolen. Ze wilden de operatie niet betalen en vroegen of er een alternatief was.

Afbeeldingsbron / verhaalcredit: YouTube-video

De dierenarts zei dat ze konden proberen haar been ijverig te behandelen met frequente verbandwisselingen door haar wekelijks binnen te brengen, evenals antibiotica en strikt toezicht. De eigenaren gingen akkoord, maar faalden jammerlijk in Honey. Ze brachten haar niet binnen voor verbandwissels en bleven ook niet op haar wonden zitten. Haar been raakte ernstig geïnfecteerd en leidde tot necrose. Tot overmaat van ramp hielden haar baasjes haar been zo strak omwikkeld dat het de bloedstroom beperkte. De arme Honing leed.

Afbeeldingsbron / verhaalcredit: YouTube-video

Tegen de tijd dat Honey werd overgeleverd aan AMA Animal Rescue, had haar arme lichaam zoveel meegemaakt. Ze had dringend behoefte aan adequate zorg en veel liefde. Haar nieuwe menselijke vrienden grepen graag in. AMA bracht Honey naar hun dierenarts die zei dat ze zonder enige twijfel zowel haar been als haar schouder moest laten amputeren. Haar wonden waren zo erg geworden dat er geen manier was om het ledemaat te redden.

Om zaken te maken zelfs erger nog, Honey was zo lusteloos dat ze niet eens kon eten of drinken. Daarom is goede medische zorg NOOIT een optie. Als haar eigenaren naar hun dierenarts hadden geluisterd, zou Honey niet zo hebben geleden als zij. De dierenarts van AMA heeft Honey de volgende dag ingepland voor een operatie. Ze had eerst IV-vloeistoffen nodig en goede rust om haar kracht op te bouwen.

Afbeeldingsbron / verhaalcredit: YouTube-video

De operatie van Honey was een groot succes. Nu ze omringd was door liefdevolle mensen, werd ze vrolijker, waardoor haar genezing veel succesvoller werd. Terwijl ze in de dierenkliniek bleef om te herstellen, ging AMA op zoek naar dit nieuwe statief een voor altijd familie. Het plaatsen van dieren met speciale behoeften is altijd een uitdaging. Maar AMA was NIET van plan om de verdienstelijke hond op te geven.

Afbeeldingsbron / verhaalcredit: YouTube-video

De kleine krijger herstelde niet alleen van een operatie, maar ze paste zich ook heel goed aan haar nieuwe lichaam aan! Ze begon haar nieuwe leven gelukkig in de wetenschap dat ze nu in goede zorg was. Om haar te zien rennen en spelen (JA! Ze is een succes!) en om te zien wat er vervolgens met Honey gebeurt (wat helemaal hartverwarmend is), bekijk de video van AMA hieronder. We zijn zo blij dat Honey’s leven gespaard is gebleven en ze is nu een gelukkige pup!

Bekijk dit hartverwarmende verhaal hieronder en deel dit zeker met een vriend of familielid!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!