Pittie wil de hand van haar redder vasthouden terwijl ze naar de dierenarts rijden

Judy, een toegewijde dierenredder van TAO Animal Rescue, wist niet wat ze kon verwachten toen ze stopte om een gewonde hond te helpen die aan de kant van de weg lag. De kwetsbare hond leek veel pijn te hebben, maar iets aan haar gedrag vertelde Judy dat ze op hulp had gewacht. Op klaarlichte dag was het ontmoedigend om te zien dat niemand anders was gestopt om het arme dier te helpen. Met zacht aandringen slaagde Judy erin de hond in haar vrachtwagen te krijgen.

Naar YouTube

De twee deelden een ontroerend moment toen de hond Judy’s hand vasthield tijdens de 20 minuten durende rit naar de dierenarts. Na onderzoek stelde de dierenarts vast dat de hond niet was aangereden door een auto, maar oude breuken had, waarschijnlijk door een eerdere verwonding en verlating. Mercy, zoals de hond werd genoemd, begon vrijwel onmiddellijk tekenen van verbetering te vertonen.

Naar YouTube

De pup at goed en accepteerde gretig speelgoed en genegenheid van Judy. Er werd een rolstoel verstrekt om Mercy te helpen haar mobiliteit terug te krijgen, maar de vastberaden hond weigerde deze te gebruiken. Tot ieders verbazing begon ze de volgende dag alleen te lopen.

Het veterinaire personeel werd verliefd op Mercy en kon niet geloven dat iemand haar pijn zou doen of haar zou laten sterven. Een van Judy’s Facebook-vrienden zei dat ze iemand kenden die geïnteresseerd was in het adopteren van een hond, en al snel werd er een perfecte match gevonden. Het adoptiegezin had een grote tuin en veel liefde om te geven.

Naar YouTube

Het verhaal van Mercy is zowel hartverscheurend als inspirerend. Ondanks haar pijnlijke verleden bleef ze zachtaardig en liefdevol. In haar nieuwe huis heeft ze een favoriet speeltje: een knuffeldier dat ze uit het ziekenhuis heeft meegenomen. Ze gebruikt het als een fopspeen en houdt het in haar mond terwijl ze haar ogen sluit op de bank. Daarnaast vindt ze het heerlijk om achter ballen aan te rennen die door haar nieuwe familie zijn gegooid.

Judy ontving een video van Mercy die vrolijk aan het spelen was in haar nieuwe huis en besloot een bezoek te brengen. Bij aankomst herkende Mercy Judy onmiddellijk en begroette haar met opwinding. Het was duidelijk dat de ooit gewonde hond haar eeuwige thuis had gevonden en een gelukkig, zorgeloos leven leidde.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!