Meisje vindt puppy’s ineengedoken voor warmte naast vuilnisbakken

Een meelevend meisje genaamd Anya was op een avond aan het wandelen toen ze twee puppy’s bij elkaar op de koude grond naast een paar vuilnisbakken vond. De arme pups klampten zich stevig aan elkaar vast voor warmte. Hun vacht was vies, waardoor het voor Anya duidelijk was dat ze een moeilijke start in het leven hadden. Anya wist niet zeker of ze in de steek waren gelaten of verdwaald, maar ze wist dat ze moest ingrijpen. Zonder schroom rende ze naar huis, pakte een doos en stopte de bibberende pups erin. De pups waren bang maar opgelucht.

Naar YouTube

Ze bedekte ze met warme dekens en belde het plaatselijke asiel om hen te laten weten dat ze de puppy’s binnenbracht. Eenmaal in het asiel kregen de puppy’s volledige maaltijden en warme baden. Ze werden ook behandeld tegen parasieten. Beide puppy’s moesten worden ingegrepen, maar de ene was hulpelozer dan de andere. Elena, een vrijwilliger in het asiel, besteedde speciale aandacht aan de pup en deed er alles aan om haar weer gezond te maken.

Naar YouTube

De puppy, Elena genaamd Amora, had verwoestende uitdagingen, maar Elena weigerde te stoppen. Het asiel zette Amora op probiotica en buikmedicatie om haar eetlust te verbeteren. Toen Amora eenmaal verbeterde, besloot Elena haar thuis op te vangen om haar alle liefde en zorg te geven die ze nodig had.

Naar YouTube

Amora begon weer op krachten te komen en haar speelse kant kwam naar voren. Naarmate ze meer tijd samen doorbrachten, voelde Elena een diepe band met de pup, maar ze wist dat ze haar terug naar het asiel moest brengen zodat ze haar eeuwige thuis kon vinden. Beide puppy’s, nu in een veel betere gezondheid en geest, veroverden de harten van potentiĆ«le adoptanten en de aanvragen stroomden binnen.

Dankzij een aardig meisje en geweldige vrijwilligers uit het asiel gedijen de puppy’s goed in hun nieuwe huizen. Hun redding is niets minder dan een wonder. Om het volledige verhaal van de pups te zien, scrol je omlaag naar de onderstaande video.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!

Feature afbeelding met dank aan Diamond Paws/YouTube