Marvel Superheld redt pitbull-puppy met ketting ingebed in haar nek

Acteur en voormalig worstelaar Dave Bautista ziet er misschien stoer en intimiderend uit, maar hij heeft een zwak voor dieren in nood. De Humane Society of Tampa Bay deelde een verhaal van een 3 maanden oude pitbull genaamd Sage, die een ketting in haar nek had. Bautista verzamelde meteen geld om te gebruiken als beloning voor informatie over haar misbruiker.

Tijdens de zoektocht naar de verdachte werd Bautista verliefd op de kleine pup. Hij adopteerde haar al snel en nu staat ze bekend als Penny Bautista. Ze zal nooit meer verwaarlozing of misbruik hoeven te ervaren!

Bange Pitbull Puppy

Puppy schreeuwt om hulp

Penny kwam bij de humane samenleving aan met een ketting diep in haar nek, die naast haar op de grond sleepte. De arme pup moest geopereerd worden om de ketting te verwijderen en ze heeft nu een kale plek waar de ketting zat.

Een vreemdeling zag Penny voor het eerst afval eten aan de kant van de weg. Tot hun verbazing rende de puppy zonder aarzelen naar hen toe. Al voor haar intense operatie was Penny vol liefde.

“Ze is heel lief en vriendelijk. Hoewel ze enorme pijn heeft, kwispelde Sage met haar staart op de onderzoekstafel terwijl onze dierenarts en dierenartstechnici haar onderzochten,” schreef de Humane Society of Tampa Bay op Facebook. “Naast de ketting merkten we dat Sage huidproblemen en overgroeide nagels heeft. We kunnen ons niet voorstellen wie haar dit zou aandoen.”

Puppy met ingesloten halsband

Toen Bautista over Penny hoorde, deelde hij haar verhaal op sociale media en bood hij aan om $ 5.000 aan beloningsgeld te betalen voor informatie. Hij kon niet geloven dat iemand zoiets met een onschuldige hond zou doen, dus wilde hij wanhopig de verantwoordelijke persoon straffen. De Humane Society biedt ook $ 1.500, en acteur Mickey Rourke gooide $ 1.000 in voor het beloningsgeld.

Liefde op het eerste gezicht

Het duurde slechts een paar dagen voordat Bautista zich realiseerde dat hij en Penny een speciale band deelden. Dus adopteerde hij haar, en haar blije gezicht zegt alles. Hij belooft dat ze vanaf nu een leven van liefde en verwennerij zal leiden.

Dave Bautista adopteert puppy

“Voor mij is er niets onschuldiger en zuiverder dan een puppy,” zei Bautista. “Voor iemand die een puppy kan mishandelen moet de laagste vorm van mens zijn, puur kwaad, voor iemand die zo’n dier kan mishandelen. Ik word er misselijk van.”

Penny is niet de eerste hond die Bautista redt. In 2019 adopteerde hij ook twee andere PitBulls genaamd Maggie en Ollie. Penny zal dus blij zijn om twee broers en zussen te hebben om mee te spelen.

Helaas is er nog geen informatie over de persoon die Penny verwaarloosde. Maar ze lijkt het niet erg te vinden, zolang ze maar een liefdevol gezin heeft. Deze lieve pup zal vanaf dit moment zeker het best mogelijke leven hebben. Ze verdient het immers!

H / T: wtsp.com
Uitgelichte afbeelding: Facebook