Je hebt geholpen deze doodsbange pluisbal van de euthanasielijst te redden!

Wanneer u producten koopt in de iHeartDogs-winkel, gaat een deel van die winst naar Greater Good Charities om dieren in nood te helpen. Greater Good Charities gebruikt zijn GOODS-programma om voedsel en andere essentiële benodigdheden te doneren aan schuilplaatsen en reddingen. Die donaties maken het voor organisaties gemakkelijker om honden zoals Bear te redden.

Beer gered uit kill shelter

Beer is een prachtige Grote Pyreneeën die werd gevonden zwervend door de straten. De dierenpolitie pikte hem op en hij was uitgehongerd, maar ze hadden geen idee hoe lang hij alleen was geweest. Niemand kwam hem ophalen bij de dierenbescherming, waardoor hij uiteindelijk in een overvol asiel belandde. Zoals veel zwerfdieren ontwikkelde hij voedselagressie tegen mensen en andere honden.

Voedselagressie is een op te lossen probleem, maar het asiel had niet de tijd of het geld om Bear te helpen. Zo belandde hij op de euthanasielijst omdat er niet genoeg ruimte of middelen waren om goed voor hem te zorgen. Het leek erop dat Bear’s leven op het punt stond om tot een einde te komen, maar de LBS RSQ Foundation van Fitzhugh, Oklahoma, hoorde zijn verhaal en haastte zich om hem te redden.

Draag de Grote Pyreneeën

Het leven van Bear omkeren

LBS RSQ Foundation redde Bear’s leven en ze werkten met hem aan zijn voedselagressie. Toen hij eenmaal in een comfortabelere omgeving was geplaatst waar hij met succes met vrijwilligers kon trainen, veranderde zijn persoonlijkheid ten goede. Hij overwon zijn voedselagressie en nu neemt hij graag eten en traktaties van mensen aan.

“We zijn erg dankbaar voor het GOODS-programma. Het GOODS-programma heeft ons in staat gesteld om honden zoals Bear te helpen problemen van voedselhonger en agressie te overwinnen. We vinden het geweldig dat we veel honden kunnen helpen en ons geen zorgen hoeven te maken over het voeren ervan,” schreef LBS RSQ Foundation. “Het GOODS-programma houdt ons overeind. Het is een enorme en noodzakelijke hulpbron bij het redden van dieren en we zijn oprecht dankbaar dat we zo’n uitstekend en nuttig programma hebben om ons in staat te stellen onze missie voort te zetten om dieren te redden van euthanasie.”

Grote Pyreneeën autorit

Elke keer dat je iets koopt in de iHeartDogs-winkel, worden honden zoals Bear gevoerd. Zonder zoveel geld uit te geven aan voedsel, kunnen organisaties zich richten op andere gebieden van dierenzorg, zoals medische behoeften en training. Bedankt aan alle helden die producten hebben gekocht om dieren in nood te redden!

De volgende producten bieden hondenvoer van hoge kwaliteit voor asielen en reddingen, waardoor ze meer van hun kostbare geld kunnen reserveren voor medische kosten, benodigdheden en het verspreiden van het woord over hun adopteerbare pups. Meer informatie.