Je hebt een jammerende, ondervoede hond geholpen om gezond voedsel voor het leven te krijgen!

Wanneer u producten koopt in de iHeartDogs-winkel, gaat een deel van die winst naar Greater Good Charities, een organisatie die veel dieren in nood helpt. Het GOODS-programma van Greater Good Charities doneert voedsel en andere essentiƫle benodigdheden aan opvangcentra en reddingen. Die donaties hebben het leven van veel honden gered, waaronder een pup die bekend staat als Frozen.

Een man genaamd Kyle ontmoette Frozen op een parkeerplaats op een donkere en regenachtige nacht. De pup zeurde, maar mensen probeerden haar weg te jagen. Kyle ging naar een nabijgelegen restaurant en haalde wat gegrilde kip voor Frozen. Toen hij het haar aanbood, won hij meteen haar vertrouwen en volgde ze hem naar huis.

De grotere hond van de Maatschappij van Birmingham Humane

Frozen ging vrolijk het huis van de man binnen, waar ze zich door hem liet afdrogen. Toen hij haar beter bekeek, zag hij hoe ernstig ondervoed ze was. Ze had blauwe plekken op haar benen en uitstekende heup- en ribbeenderen. Kyle werd al snel verliefd op de zwakke pup, dus besloot hij haar te houden en haar weer gezond te maken.

Donaties voor Frozen

Helaas, aangezien Kyle niet van plan was een hond te adopteren, had hij geen voedsel, benodigdheden of geld voor dierenartszorg voorbereid. Dus nam hij contact op met de Greater Birmingham Humane Society in Alabama en vertelde hen het verhaal van Frozen. De humane samenleving wilde de pup helpen haar beste leven te leiden, dus schreven ze Kyle in voor hun Pet Pantry Program.

Reddingshond genaamd Frozen

Dankzij de hulp van de humane samenleving krijgt Kyle nu voedzaam voedsel voor Frozen en heeft hij een vaccinatiekliniek gepland. Deze donaties zijn afkomstig van programma’s zoals het GOODS-programma.

“Dit programma en deze donatie hebben uitstekend en voedzaam voedsel toegankelijk gemaakt voor dieren die het anders niet zouden hebben. De GBHS Pet Pantry bedient dieren en hun eigenaren in hun grote nood, en Greater Good Charities, het GOODS-programma en MuttNation hebben dit werk mogelijk gemaakt om door te gaan”, schreef de Greater Birmingham Humane Society.

Elke keer dat je winkelt in de iHeartDogs-winkel, help je honden zoals Frozen een tweede kans in het leven te krijgen. Zelfs kleine aankopen kunnen een enorm verschil maken voor dieren in nood. Dus, bedankt aan alle helden die producten hebben gekocht om impact te maken!

De volgende producten bieden hondenvoer van hoge kwaliteit voor opvangcentra en reddingen, waardoor ze meer van hun kostbare geld kunnen reserveren voor medische kosten, benodigdheden en het verspreiden van het woord over hun adopteerbare pups. Meer informatie.