Humane Society helpt worstelende gezinnen hun honden te houden dankzij uw hulp

Wanneer je winkelt in de iHeartDogs-winkel, gaat een deel van de winst naar Greater Good Charities, een organisatie die dieren in nood ondersteunt. Het GOODS-programma van Greater Good Charities doneert maaltijden en andere essentiële benodigdheden aan opvangcentra en reddingsacties. Deze donaties helpen zowel honden als hondenouders.

De donaties van het GOODS-programma worden meestal gegeven aan honden in het asiel die wachten om geadopteerd te worden, maar sommige organisaties gebruiken de producten ook op andere manieren. De Humane Society of Carroll County in Westminster, MD, gebruikt deze donaties soms om ouders van huisdieren in de gemeenschap te ondersteunen.

Vrouw ontvangt voedseldonaties

Wanneer gezinnen het moeilijk hebben, kan het voor hen moeilijk zijn om genoeg geld te verdienen om zichzelf en hun huisdieren te onderhouden. Dus soms kunnen kleine donaties een enorm verschil maken, omdat die items ervoor zorgen dat alle gezinnen hun honden kunnen houden.

“Ik sprak met een hondenbezitter die financiële problemen had. Ze zei dat met de kosten van boodschappen, gas en nutsvoorzieningen stijgen, het geld krap is. Ze zei dat de kosten van het voer van haar hond bijna in prijs zijn verdubbeld sinds het begin van de Covid-pandemie. Dit heeft ertoe geleid dat ze bezuinigt op de kwaliteit van voedsel, speelgoed en het krijgen van dierenartszorg voor haar hond”, schreef Humane Society of Carroll County.

Een hondenliefhebber weer op de been helpen

Gelukkig was de Humane Society of Carroll County in staat om hondenvoer te verstrekken aan de worstelende hondenbezitter. De vrouw woont dicht bij de humane samenleving, dus ze kan daar eten halen als ze het nodig heeft. Nu ze geen geld hoeft uit te geven aan eten, kan ze meer geld sparen voor andere gebieden van de verzorging van haar hond, zoals medische behoeften.

Donaties voor grotere goederen

Het asiel heeft niet alleen veel honden om voor te zorgen, maar ze willen ook de gemeenschap zoveel mogelijk ondersteunen. Dus als mensen zoals deze hondenouder hulp nodig hebben, doen ze wat ze kunnen om te helpen. Donaties van het GOODS-programma ondersteunen die missie.

“We hebben zo’n grote vraag naar dierenbenodigdheden in ons gebied ervaren dat ons asiel vaak geen donaties meer heeft om te geven. Deze zending dierenvoeding heeft onze lege voorraadkast voor huisdieren gevuld en heeft ons geholpen veel honden en katten in onze gemeenschap te voeden. Het heeft ook veel gezinnen geholpen hun dieren te houden en zich niet over te geven vanwege hun onvermogen om voedsel te kopen”, schreef Humane Society of Carroll County.

Elke keer dat u producten koopt in de iHeartDogs-winkel, helpt u zowel huisdieren als mensen. Dus, bedankt aan alle helden die wat inkopen hebben gedaan om impact te maken!

De volgende producten bieden hondenvoer van hoge kwaliteit voor opvangcentra en reddingen, waardoor ze meer van hun kostbare geld kunnen reserveren voor medische kosten, benodigdheden en het verspreiden van het woord over hun adopteerbare pups. Meer informatie.