Je hebt deze prachtige honden geholpen te genezen van hun infecties en slecht bijgesneden oren

Elke keer dat u producten koopt in de iHeartDogs-winkel, gaat een deel van de winst naar Greater Good Charities om honden in nood te helpen. Het GOODS-programma van Greater Good Charity biedt gezonde maaltijden en andere essentiƫle benodigdheden aan schuilplaatsen en reddingen. Die donaties helpen de organisaties om nog meer honden te redden!

Hard Licker Ranch and Sanctuary of Michigan is een van de organisaties die donaties ontvangt van het GOODS-programma. Ze hebben veel honden gered uit nalatige situaties, waaronder twee Bulldogs, Simon en Gizmo, en een Dogo Argentino, Winter.

Voor en na bulldog redding

Simon, Gizmo en Winter werden gered uit een sloppenwijk in Detroit. Hun eigenaren hadden thuis hun oren dichtgesneden, wat waarschijnlijk een pijnlijke en traumatische ervaring was. Ze hadden huid-, oog- en oorinfecties samen met overgroeide nagels. Sommigen van hen hadden ook ernstige hyperkeratose op hun neus en poten.

In het begin was Winter erg bang voor menselijke interacties en liet ze haar hoofd zakken bij elk teken van beweging. Het is duidelijk dat alle drie de honden nooit de liefde en zorg hebben gekregen die ze verdienden, maar de redding was vastbesloten om ze een tweede kans te geven.

Toen ze eenmaal bij de redding waren, kwamen alle drie de honden uit hun schulp en werden ze aanhankelijker. Ze knuffelden met hun redders en vroegen om buikwrijven, ondanks dat ze in het verleden door mensen werden mishandeld.

Voor en na hyperkeratose

Klaar voor liefdevolle huizen

Met donaties van het GOODS-programma konden Winter, Gizmo en Simon gezonde maaltijden nuttigen terwijl ze herstelden van hun ruwe verleden. Na verloop van tijd genazen hun infecties en hyperkeratose, waardoor ze een gezonde vacht en een gladde huid kregen. Elke dag leken ze gelukkiger en gezonder nu ze in een veilige omgeving waren.

Gizmo en Simon vonden al snel een thuis voor altijd, dus Winter bleef even achter. Maar toen, nadat ze had gezien hoe lief ze was in de berichten op sociale media van de redding, stapte een liefhebbende familie naar voren om haar ook te adopteren. Het GOODS-programma heeft geholpen deze adopties mogelijk te maken.

Voedsel gedoneerd aan Hard Licker Ranch and Sanctuary

“Het heeft ons in staat gesteld om onze dieren te voeden met voedsel van hoge kwaliteit om ze te voeden wanneer ze die voeding eerder niet kregen,” schreef Hard Licker Ranch and Sanctuary. “Met GOODS heeft het ons de mogelijkheid gegeven om onze fondsen nog verder uit te breiden om meer sterilisatie en castratie te krijgen en hartwormpositieve honden te behandelen.”

Wanneer je winkelt in de iHeartDogs-winkel, help je honden zoals Gizmo, Simon en Winter. Woofey, Ace, Riley en Block zijn de namen van nog een paar van de vele honden die deze redding heeft gered dankzij het GOODS-programma. Bedankt aan alle lieve helden die producten hebben gekocht om honden in nood te helpen!

Reddingshond met Greater Good voedseldonatie

De volgende producten bieden hondenvoer van hoge kwaliteit voor asielen en reddingen, waardoor ze meer van hun kostbare geld kunnen reserveren voor medische kosten, benodigdheden en het verspreiden van het woord over hun adopteerbare pups. Meer informatie.