Hond vastgeketend aan huis ziet vrouw naderen en vraagt zich af of zij de ware is

Toen hij terugkeerde naar zijn huis in Detroit, was een man geschokt toen hij een hond ontdekte die vastgeketend en achtergelaten was in een naburige tuin. Hij begon onmiddellijk contact op te nemen met organisaties voor hulp, en Rebel Dogs Detroit reageerde door een vrijwilliger ter plaatse te sturen. De vrijwilliger wist niet goed wat hij moest vinden, maar werd meteen geraakt door de aanblik van Beaker. Beaker, die geketend en alleen was achtergelaten, was aanvankelijk op zijn hoede. Toen hij zich echter realiseerde dat de vrijwilliger er was om te helpen, verdween zijn angst en verwelkomde hij zijn nieuwe vriend vreugdevol.

@pawsfriendnetwork/TikTok

Helaas was de ketting rond Beaker zo strak in zijn nek ingebed dat onmiddellijke veterinaire zorg essentieel was. Terwijl de vrijwilliger wachtte op de operatie van Beaker om de ketting te verwijderen, greep ze de gelegenheid aan om hem te overladen met de genegenheid die hem was ontnomen, wat Beaker zeer op prijs stelde.

@pawsfriendnetwork/TikTok

Ondanks zijn beproeving was Beaker’s enige verlangen om liefde te ontvangen, een wens die uiteindelijk in vervulling ging. Hij herstelt momenteel in een pleeggezin, waar hij misschien wel de gelukkigste hond is die je kunt ontmoeten. Voor Beaker worden zijn problemen uit het verleden overschaduwd door zijn huidige vreugde en het gezelschap van nieuwe vrienden die toegewijd zijn aan zijn welzijn en geluk.

@pawsfriendnetwork/TikTok

Volledig hersteld en in afwachting van een permanent thuis, lijdt het weinig twijfel dat Beaker binnenkort een liefhebbend gezin zal vinden, gezien zijn innemende karakter. Bedankt Rebel Dogs Detroit en de liefhebbende vrijwilliger voor het redden van Beaker! Bekijk de onderstaande video om de redding van Beaker te zien.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

@pawsfriendnetwork

Beker ❤️ #rebeldogsdetroit

♬ Emotionele piano instrumentaal in e mineur – Tom Bailey achtergrondtracks

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!