Hond opgemaakt bed in hoek na naar schuilplaats te zijn gesleept en zal met niemand in contact komen

Toen Piper, een doodsbange en schichtige hond, op iemands terrein werd gedumpt, werd ze naar een asiel gebracht. De getraumatiseerde pup kroop in een hoekje en weigerde met wie dan ook om te gaan. Mady, een vrijwilliger in het asiel, bracht 30 minuten door om Piper uit haar schuilplaats te halen, maar de bange hond wilde niet toegeven. Mady realiseerde zich dat de opvangomgeving te overweldigend was voor Piper en plaatste een bericht op de pleegpagina, op zoek naar een tijdelijk thuis voor de bange pup.

Een pleeggezin, Angela en Courtney, stapte op om Piper te helpen. Toen ze bij het asiel aankwamen, was Piper nog steeds te bang om te verhuizen en een asielmedewerker moest haar uit haar kennel dragen. Toen ze het asiel probeerden te verlaten, werd Piper nog banger en duwde zichzelf in een hoek. Uiteindelijk wisten ze haar naar buiten te krijgen, waar ze meteen een schuilplaats zocht achter een kattenmand.

Toen ze Piper eenmaal thuis hadden gebracht, schoot ze de badkamer in, nog steeds bang voor haar nieuwe omgeving. Toen Angela en Courtney hun andere honden echter aan Piper voorstelden, begon ze tekenen van verbetering te vertonen. Ze stond op en zwaaide met haar staart. Binnen een uur nadat ze in haar nieuwe huis was, begon Piper te transformeren.

In de loop van de volgende maand begon Piper langzaam haar pleeggezin te vertrouwen. Ze nam traktaties uit hun handen en liet ze haar zelfs aaien. Naarmate ze zich meer op haar gemak voelde, begon Piper te genieten van haar hervonden vrijheid, liefde en regelmatige maaltijden. Op een dag klom ze zelfs op de bank, wat een duidelijk teken was dat ze haar pleeggezin vertrouwde.

Courtney zag de ongelooflijke vooruitgang die Piper had geboekt en zei tegen Angela dat ze haar permanent wilde houden. Maar gaf Angela toe? Je moet de video bekijken om erachter te komen! Dankzij pleegouders als Angela en Courtney en geweldige vrijwilligers als Mady hebben honden als Piper een kans op een gelukkig, mooi leven!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!