Familie geeft senior staffy een speciale uitzending voordat ze de Regenboogbrug oversteekt

Het was ongelooflijk moeilijk voor Emmie om te horen dat haar geliefde beste vriendin, Molly, die ze al heeft sinds ze een puppy was, kanker had ontwikkeld. Maar omdat ze elk moment van haar tijd met Molly heeft gekoesterd, was het gemakkelijk voor haar om te beslissen om een gedenkwaardige laatste dag te plannen, gevuld met alle favoriete dingen van haar viervoeter.

Emmie deelde haar emotionele video van hun laatste avonturen en het heeft al meer dan 350.000 likes verzameld.

Kattin
TikTok

Twee maanden geleden kreeg Emmie het verwoestende nieuws dat haar lieve, senior Staffordshire Bull Terrier mix had veel kankergezwelen over haar hele lichaam ontwikkeld. Nadat wat begon als een paar knobbels in pijnlijke massa’s veranderde, was het de aanbeveling van haar dierenarts om de 12-jarige Molly neer te zetten.

Laatste dag
TikTok

“Er verschenen een paar knobbels op haar, maar in het begin deden ze haar geen pijn en het was gewoon te wijten aan het feit dat ze oud werd. Toen, ongeveer twee maanden geleden, verscheen er ’s nachts een grote massa op haar been en begon ze te hinken. We vonden ook een grote op haar ruggengraat”, legt Emmie uit.

Molly kreeg pijnstillers voorgeschreven door haar dierenarts, maar de knobbel op haar been verdubbelde snel in omvang en het was duidelijk dat ze zich niet langer als haar gebruikelijke zelf voelde. Dus de moeilijke beslissing voelde als de juiste.

Natuurlijk wilde Emmie nog een laatste, fantastische dag vol mooie herinneringen plannen voordat ze afscheid moest nemen. Dus besloot ze lieve Molly te trakteren op een dag vol met al haar favoriete doggy things.

De eerste stop was een reis naar McDonald’s waar Molly haar eerste, en laatste, vlezige cheeseburger uit de gouden bogen proefde. Niet alleen dat, maar ze mocht ook een klein puppykopje ijs proberen.

Daarna gingen ze naar de dierenwinkel waar Molly opgewonden een lekkere traktatie van haarzelf uitzocht en krassen kreeg van vreemden. Terwijl ze met haar selectie op de grond plofte, kwispelde haar staart en glimlachte ze bijna.

Besties
TikTok

Toen ze thuiskwamen, had Molly wat speciale buitenspeeltijd om afscheid te nemen van haar beste vriendin en haar beide doggy sisters. Daarna gingen ze op weg voor een korte wandeling naar hun favoriete plek. Daar rolde en dartelde Molly in een veld en genoot vervolgens van wat tijd onder een boom.

De hartverscheurend mooie video is 3,2 miljoen keer bekeken op TikTok. Misschien wil je dicht bij een doos tissues zijn terwijl je het bekijkt, want dit is echt een tranentrekker.

@emmrosex Mijn wereld met nooit meer dezelfde 💔 #petloss #restinparadise #rip #staffy #fyp #dog ♬ Get You The Moon – Kina

Uitgelichte afbeelding: TikTok