De 20 beste duurzame speelgoed voor Chihuahua’s

Chihuahua’s houden van hun speelgoed. En ze houden er ook van om ze te vernietigen! Dus toen we onze I Love My Chihuahua Facebook-community vroegen welk speelgoed, kregen we honderden reacties. Hieronder delen we een handvol van de meest populaire suggesties over het beste speelgoed voor chihuahua’s.

De 20 topspeelgoed voor Chihuahua’s, Volgens Real Chihuahua Eigenaren

Mijn favoriete speelgoed is dat piepende gevulde lammetjes. Hij is op zijn 3e. Hij houdt ervan om alle lammeren het zwijgen op te leggen, had hem Hannibal moeten noemen.

Auteur: Jennie H.

Houdt: 1

De mijne is echt klein. Zo klein Kong. Alles de grootte van mcdonald mini beanie baby echt.

Auteur: Monica J.

Houdt: 0

Mijn Chis houden van de kleine knuffels, maar ik heb een jongen die ervan houdt om ze op te kauwen om de pieper eruit te krijgen. Moet proberen hem in de gaten te houden als er een nieuw speeltje in huis komt. Ik haal ze de zoete aardappel dum dums om te eten en te kauwen, ze zijn er dol op.

Auteur: Brenda Andlinger M.

Houdt: 1

Mia houdt van deze tijger… We noemen hem Mr. BIG HEAD….hij had oren maar die werden gescheurd!! Hij heeft een staart pieper & zijn hoofd is een pieper… ze kan zijn hoofd helemaal knijpen!! Ze vindt het geweldig en ze slaat het behoorlijk goed!! Waar ze het meest van houdt!!

Auteur: Linda Lee E.

Houdt: 0

Kongs. Ze zijn praktisch onverwoestbaar… Ik had een rat terrier boxer mix (toegegeven dit is een grotere hond) maar ze had er een die meer dan 10 jaar meeging.

Auteur: Shereen G.

Houdt: 0

Dit is het speelgoed van mijn meisje. We hebben het oorspronkelijk voor onze kat, maar onze kleine Runt Chihuahua is er helemaal weg van. Het is groter dan haar, maar ze sleept het toch overal mee naartoe. LOL. Het is haar “konijntje”

Auteur: Evie L.

Houdt: 5

Kleine tykes honkballen. Plastic, licht van gewicht en leuk.

Auteur: Sanne K.

Houdt: 0

Mijn Foxy houdt van zijn octopus gemaakt van zachte babywol met rammelaar erin. Ik kocht dit 53 jaar geleden voor mijn eerstgeborene, het overleefde 4 kinderen, zes honden, talloze wasbeurten, de vreemde tijd van het naaien van een klein gaatje en nog steeds sterk gaan. LOL

Auteur: Henderiena G.

Houdt: 6

Neem fleece, snijd het in 1 “stroken van ongeveer 14” lang. Vlecht het, je hebt er ongeveer 6 nodig. Zet ze allemaal bij elkaar en knoop een knoop in het midden. Het is een geweldig “Flappy Toy” voor kleine honden dat als ze er meer dan één hebben, ze er ook mee kunnen trekken!

Auteur: Kathryn D.

Houdt: 0

LeiLei wil niets te maken hebben met haar speelgoed, behalve Black Dog gekocht bij Black Dog op River Street in Savannah, Georgia. Ze zijn allebei 6 jaar oud. Bovendien heeft ze een gele aap waar ze soms graag touwtrekken mee speelt. Ze is zo kieskeurig over alles!

Auteur: Patricia F.

Houdt: 0

Ik hou van de schorsdoos speelgoed. Je kunt ze vinden op Amazon. Op de een of andere manier lijken ze eeuwig mee te gaan.

Auteur: Helen T.

Houdt: 1

Mijn Phoebe Lynn houdt van haar gevulde kerstboom !!! Het is het enige speeltje waar ze mee speelt!!

Auteur: Janet S.

Houdt: 1

Fuzzy pufballen! Ze gooit ze graag.

Auteur: Katrien E.

Houdt: 0

Taai bot, zegt mijn pom/chi

Auteur: Pam F.

Houdt: 0

Nyla bot. Pesterig speelgoed.

Auteur: Julie C.

Houdt: 0

Ik hoorde dat lamskoteletje dit jaar het speelgoed is

Auteur: Groenblauw H.

Houdt: 4

Deze pup van Walmart is het favoriete speeltje van mijn 9-jarige chi. Ik koop ze wanneer ik ze vind en bewaar er een opgeborgen omdat mijn andere hond destructief is.

Auteur: Kristy B.

Houdt: 0

Hartz chewbone van Walmart.Bone gevormd, witte uiteinden en groen midden.

Auteur: Karen Finch J.

Houdt: 8

Mijn honden zijn hier dol op. Ze zijn hard dus gaan heel lang mee. Ze ruiken naar spek. Ik heb ze gevonden bij Walmart en Amazon. Ze hebben verschillende maten.

Auteur: Laura J.

Houdt: 1

Lamskoteletje heeft het langst geduurd

Auteur: Paula R.