Dakloze puppy vreest dat vrouw hem zal verlaten en klimt in haar auto

Een barmhartige Samaritaan zag een straatpuppy met overwoekerd, gematteerd haar naar haar toe rennen. Hij leek meer op een schaap dan op een hond. Toen de pup dichterbij kwam, knielde de vrouw neer om hem wat hapjes eten te geven. De arme pup was uitgehongerd!

Het kleine haveloze hondje had een dun, gerafeld touw om zijn nek gebonden. Heeft iemand de dierbare jongen weggegooid? Hij was zo wanhopig op zoek naar een huis dat toen de vrouw in haar auto klom, de puppy ook probeerde naar binnen te klimmen. De vrouw hielp hem overeind en nam hem mee naar huis.

Eenmaal terug bij haar huis gaf ze hem een goede maaltijd en een knipbeurt. Ze noemde hem ook Little Sheep, wat heel toepasselijk was; Zeker toen ze hem geschoren had en er een deken van ‘schapenvacht’ van zijn lichaam kwam. De pup keek toe hoe ze zijn ongemakkelijke vacht meteen afpelde. Toen was het tijd voor een bad! Nadat hij helemaal schoon was, deed de vrouw hem een gezellig jasje aan zodat hij niet zou rillen.

Deze redding is een must-see! Om Little Sheep te ontmoeten en te zien hoe hij zichzelf probeert te redden, klik je op play op de onderstaande video. Zijn transformatie is ongelooflijk, dankzij een vriendelijke vrouw met een open hart.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!