Babychimpansee die zijn moeder zag neerschieten, gooit zichzelf in de armen van de redder

Een babychimpansee genaamd Kailo heeft al een tragisch leven geleid. Stropers schoten zijn moeder dood zodat ze Kailo konden meenemen en hem als huisdier konden verkopen. Ook al is Kailo jong, hij herinnert zich alles wat hem is overkomen. De getraumatiseerde baby werd gelukkig gered en naar een opvangcentrum gebracht.

Toen Kailo uit zijn houten kist werd bevrijd, hunkerde de bange baby zo naar liefde dat hij naar de vrijwilliger rende en zijn armen om haar heen sloeg. Zijn knuffel sprak boekdelen. De arme baby kan nu vooruitgaan en de wrede dagen achter zich laten. Omdat chimpansees zeer intelligente en aanhankelijke wezens zijn, groeit de grote vraag naar chimpansees als huisdier, waardoor stropers meer gedreven zijn dan ooit.

Nu Kailo veilig is in het opvangcentrum, wordt hij bij andere babychimpansees geplaatst. De vrijwilligers zullen onvermoeibaar werken om Kailo en anderen zoals hij voor te bereiden om weer in het wild te worden vrijgelaten zodra ze oud genoeg zijn. Doe je deel en verspreid het woord dat chimpansees nooit als huisdier mogen worden verkocht!

Om Kailo te ontmoeten, bekijk de video hieronder.

Deel alsjeblieft om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!