Vrouw redt onbewust senior hond die ze 11 jaar eerder verloor

Kinderen verbinden zich op zo’n sterke manier met hun huisdieren uit hun kindertijd. We vergeten nooit onze eerste puppyliefde en zullen ze altijd dicht in ons hart houden. Voor Nicole Grimes uit Pennsylvania was de pup die voor het eerst zo’n stempel drukte een klein zwart en grijs meisje genaamd Chloe.

Een geschenk van Nana

Nicole’s oma schonk haar de pup toen Nicole 10 jaar oud was. Gekleed in een roze strik was Nicole meteen verliefd op de schattige puppy. Het tweetal was al snel onafscheidelijk. Ze genoten van een liefdevolle en hechte vriendschap voor 4 prachtige jaren. De levensomstandigheden veranderden echter en Nicole’s familie moest een hartverscheurende beslissing nemen.

Overgegeven aan de Humane Society

Nicole’s vader was begonnen aan een nieuwe baan waarbij hij thuis moest werken met frequente telefoontjes. Chloe was nogal de blaffer en het lawaai maakte het moeilijk voor Nicole’s vader om werkgesprekken aan te gaan. Op een dag haalde Nicole’s vader haar op van school met Chloe op de achterbank en ze wist dat er iets vreselijks stond te gebeuren. Ze gaven Chloe over aan de lokale Humane Society, waardoor Nicole vreselijk verdrietig en eenzaam werd.

Afbeelding Nicole Grimes Facebook

Nu volwassen, besloot ze te adopteren

Fast forward 7 jaar en Nicole was een 21-jarige jonge vrouw met een eigen kind. Haar dochter Violet had onlangs haar eerste verjaardag gevierd en Nicole overwoog een hond te adopteren voor het gezin. Toevallig deelde een Facebook-vriend een foto van een oudere hond die ze koesterde en die een nieuw huis nodig had. De bejaarde ouders van de hond waren overleden en de buurvrouw, nicole’s Facebook-vriend, zorgde voor haar totdat ze haar nieuwe familie vond. Toen Nicole de foto zag en ontdekte dat de naam van de hond Chloe was, voelde ze dat het de bedoeling was en bracht de 11-jarige hond naar huis.

Zou het kunnen?

Toen Chloe eenmaal thuiskwam en Nicole in staat was om haar vast te houden en lief te hebben, begon ze te denken misschien, heel misschien was dit eigenlijk haar Chloe. Zou het kunnen dat Chloe en Nicole al die jaren later herenigd werden? Nicole postte op Facebook,

“Naarmate de dag vorderde, waren verschillende dingen die ze deed / hoe ze zich gedroeg PRECIES wat mijn oude Chloe deed. Gisteravond hield ik haar vast en huilde en huilde omdat die hond me terug knuffelde en ik haar gewoon dicht bij mijn hart hield. Ik wist gewoon in mijn hart dat dit mijn Chloe was.”

Ze vertelde haar man over haar voorgevoel en hij vond het idee gek. Om zich niet te laten afschrikken, ging Nicole op zoek naar de waarheid.

Microchip controle

Nicole’s moeder belde de Washington Humane Society om het chipnummer te verkrijgen voor de Chloe die ze al die jaren geleden hadden ingeleverd. Nicole nam Chloe vervolgens mee naar hun lokale dierenarts en liet haar microchip scannen. Het nummer dat geregistreerd was bij de ‘nieuwe’ Chloe was 024 099 811. Het aantal geassocieerd met de overgeleverde Chloe was hetzelfde. In een verbazingwekkende speling van het lot had Nicole dezelfde hond geadopteerd die ze als kind had moeten opgeven.

Er is niets groters dan te zien dat degenen die elkaar innig liefhebben herenigd worden. Dit verhaal herinnert ons aan vele waardevolle levenslessen.

Geef nooit de hoop op. Wonderen gebeuren. En liefde overwint alles.