29 Chihuahua gedenkideeën

Als u of iemand die u kent onlangs hun Chihuahuaonze harten gaan uit naar jou! We geloven dat onze fur-babies misschien weg zijn, maar ze zullen altijd bij ons zijn in ons hart. ❤️🌈😥

We vroegen de leden van onze I Love My Chihuahua gemeenschap op Facebook de volgende vraag: Voor degenen die een pup hebben verloren, willen jullie delen wat jullie hebben gedaan? We ontvingen honderden geweldige reacties samen met foto’s. Enkele van de meest unieke gedenkideeën voor Chihuahua’s hebben we hieronder uitgelicht.

29 oprechte gedenkideeën voor uw Chihuahua, van onze Chihuahua Gemeenschap

Mijn vrouw maakte dit voor mij nadat mijn kleine chi was overleden.

Auteur: Sheila Roden R.

Een op maat geschilderde “huisdier” steen. Dit is een portret van mijn twee jongens, dit is geen gedenkteken, maar ik maak veel stenen voor mensen die een huisdier hebben gehad, maar ik wilde hun foto’s niet plaatsen zonder hun toestemming.

Auteur: Alicia S.

Had deze ongelooflijke gedenkhanger gemaakt voor mijn Tikka. Ik heb ook een lied voor haar gecomponeerd. Ik had het gevoel dat toen ze stierf de muziek gewoon naar me toe kwam.

Auteur: Renee T.

Het is niets bijzonders denk ik, maar ik heb een kleine ruimte voor haar gemaakt. Ik hou van de kristallen lamp die mijn man me gaf. Ik vond het een cool idee en de fotolijst is een cadeau van een vriendin. Waar ik dol op ben!

Auteur: Megan J.

Mijn 2 baby’s zijn een maand na elkaar overleden. Had de mooiste foto die ik van ze maakte omgezet in een aquarel op canvas. Het hangt aan de muur in hun kamer waar ook mijn andere 2 chihuahua’s hangen. Ik mis mijn babies zo erg. Mijn oudste vrouwtje stierf in mijn armen en mijn kleine man stierf binnen 15 minuten nadat ik hem liefhad en hij me kusjes gaf.

Auteur: Lynn G.

Gecondoleerd met je verlies ik heb mijn baby in mei verloren en bid voor je dat je deze moeilijke tijd doorkomt P.S Ik heb dit laten maken op Etsy ik stuurde haar een foto van mijn vera en ze voegde de vleugels en kroon toe.

Auteur: Taìna Marya A.

Hallo … gecondoleerd met je verlies. Ik verloor mijn Oddie Lee 25 dec 2019…. een van de droevigste dagen van mijn leven. Ze was mijn baby voor 13 jaar. In ons huis heb ik dit op een bepaalde manier is alsof ik haar dicht bij me heb.

Auteur: Pa Ri J.

Aww sorry voor je verlies Dit is mijn kleine Gizmo. Iemand die ik vond via Facebook schilderde deze stenen en ik ben er helemaal weg van xx

Auteur: Kerry M.

Ik heb mijn chihuahua Miley grace laten cremeren

Auteur: Lacey M. B.

We hebben 2 van deze laten maken bij een man genaamd Rod op ETSY. Hij levert prachtig werk.

Auteur: Gretchen K.

Naast haar as in een koekjestrommel met haar favoriete speeltje heb ik haar op mijn been getatoeëerd.

Auteur: Jocelynn S.

Dit is mijn gedenkteken voor mijn Phoebe, met haar as in de hart urn.

Auteur: Jeanette N.

Bella is 15 maanden geleden overleden haar as zit in de Urn en een foto in een speciale lijst die ik heb gekocht. Ze staan op een plank in mijn computerkamer.

Auteur: Christine N.

Mijn mooie Ruby

Auteur: Marcelle S.

Ik mengde mijn geliefde as met klei en maakte een lichaam van een libel. Toen heb ik dit gemaakt. Het heet Dyngeaux’ Darling Dragonfly.

Auteur: Nikia A.

Ik verloor mijn Bella mei 2019 aan nierfalen op de leeftijd van 14 jaar oud mijn was verbrijzeld ze was een Blue Healer …. in elke hanger die u ziet is er wat van haar as ook haar Urn is Stained Glass n wanneer de zon het raakt, het schittert overal n heb haar werkelijke poot getatoeëerd op mijn innerlijke arm …. ze was mijn baby voor 14 jaar en ik mis haar zo veel elke dag … dit is mijn gedenkteken voor Bella en hebben zo veel meer.

Auteur: Danielle MAc D.

Ik heb Maya laten cremeren. Ze stierf in mijn armen thuis op 20 juli van dit jaar. Ik mis haar zo erg. Ze was mijn wereld en mijn alles.

Auteur: Yolande G.

Het standbeeld was eigenlijk een spaarvarken maar nu bevat het haar as

Auteur: Sav J.

Mijn Pico is bij mijn Oma en Overgrootouders zijn.Mijn moeder zal er zijn en ik ook .Wat is een betere plek voor hem.

Auteur: Laya Nadine R.

Geen geweldige foto maar dit hart is van glas en de witte wervelingen zijn de as van mijn dochtertje! Vind het zo mooi! Mis haar elke dag!

Auteur: Narelle L.

Ik heb mijn pups een jaar en een dag na elkaar verloren. Zusjes uit hetzelfde nest bij mij van 8 weken tot 13 en 14. Mis mijn lieve Scapee en Dali nog elke dag.

Auteur: Kate McGrory F.

Paco Man is overleden op Valentijnsavond rond 11:30 , 02-14-20We vieren geen Valentijn meer met ons gebruikelijke Steak & Lobster diner op die avond.Het was een hartbrekende avond maar hij zal altijd in ons hart zijn en op het hoofdeinde van het bed waar ik slaap met zijn favoriete Teddybeer op de doos rust hij nu in Mama & Papa hou van en mis je lieve Engel. Tot ziens

Auteur: Pam Blalack C.

Halsband om een bloempot – een zoete herinnering

Auteur: Molly B.

Gemaakt voor mijn schoonzus. Ze heeft het nog niet gekregen en ze hebben ondertussen hun andere hond verloren, dus ik zal zijn foto ook toevoegen.

Auteur: Kate McDonough M.

Eerste baby ze was 13

Auteur: Joel Y.

Ik heb een spiegeldoosje gekocht voor mijn zeer gemiste Sid voor zijn as.

Auteur: Lesley ‘Lel’ L.

Dit is wat ik deed voor mijn furbaby Abby die in juni overleed. Haar as staat achter haar foto.

Auteur: Kelly A.

Mijn prinses is overleden in mijn armen bijna 17 3 september maakte haar een liefdevolle rustplaats, waar ze in haar deken werd gewikkeld in een doos met haar spullen, en kreeg een frame van haar met haar pootafdrukken en verschillende foto’s in het huis we hebben ook een enkele duif die is opgedoken op de dag dat ze werd begraven en komt nu dagelijks x

Auteur: Sue P.

We hadden gedenkstenen voor elk van onze honden en legden ze in de tuin waar ze vroeger speelden.

Auteur: Roseann T.