33 Ideeën voor laboratoriumgedenktekens

Als u of iemand die u kent onlangs zijn of haar Labonze harten gaan uit naar jullie! Wij geloven dat onze fur-babies misschien weg zijn, maar ze zullen altijd bij ons zijn in ons hart. ❤️🌈😥

We vroegen de leden van onze I Love My Lab gemeenschap op Facebook de volgende vraag: Voor degenen die een pup hebben verloren, willen jullie delen wat jullie hebben gedaan? We ontvingen honderden geweldige reacties en foto’s. We hebben hieronder enkele van de meest unieke ideeën voor het gedenken van Labs uitgelicht.

33 oprechte gedenkideeën voor uw Lab, van onze Lab Gemeenschap

Ik heb een herdenkingsdoos gemaakt op de plek waar we elke avond zwommen in de zomer voordat ze overleed. Ik heb hierdoor zoveel mensen en pups ontmoet. In eerste instantie wilde ik gewoon ergens heen om haar te herinneren, maar dit heeft mijn Miley meisje echt… Zie meer

Auteur: Kristen W.

Mijn mooie Poppy!!! Het is meer dan een jaar geleden en ik mis haar elke dag.

Auteur: Rhoda C.

Onze begraafplaats voor onze pelsbaby’s op onze boerderij. Twee waren labs en twee waren reddingen, waarvan er een op ons erf rondliep, in ons hart, en nooit meer wegging. Ik hou van ze en mis ze allemaal.

Auteur: Cindy K.

We hebben kunstglas laten maken met haar as. Chocolade lab , geboortesteen is groen en haar as

Auteur: Lorraine L.

Onze Harry 4 weken geleden verloren heb ik een gedenkhoekje met zijn as, pootafdruk en zijn bakje en halsband met plantjes erin. 3 van zijn favoriete jus botten bovenop zijn kistje

Auteur: Louise R.

Ook mijn jongens pootafdruk op mijn arm laten tatoeëren.

Auteur: Sharon M.

Dit is onze dierenbegraafplaats! We hebben onze twee labs en bull terrier en kat hier begraven! Ik wil hieraan toevoegen dat we al 35 jaar getrouwd zijn en dat dit een heel speciale plek is op ons landgoed op het platteland waar we van houden en dierbare herinneringen hebben aan onze geliefde huisdieren!

Auteur: Kara C.

Ik heb een foto van mijn Sarah en haar as op mijn boekenplank in mijn kantoor.

Auteur: Teresa H.

Sadie was een geweldige eendenjager en een lief meisje.

Auteur: Judy H.

My is op 28 juli 2022 naar de hemel gegaan. Ze was een geregistreerde therapiehond. Ze was een geweldige meid en iedereen die haar kende hield van haar. Mis haar zo erg.De twee foto’s onder haar asdoos zijn een tekening die Chewy me stuurde en een pootafdruk van onze dierenarts.

Auteur: Veronica M L.

Ik heb een stift laten maken voor mijn Bucky. Het staat in onze voordeur van het huis waar hij van hield. Hij is gecremeerd en zijn as wordt bij ons begraven…

Auteur: Stephanie Litzinger O.

Ik deed dit jarenlang voor mijn Chocolade lab

Auteur: Cynthia P.

Ik heb mijn prachtige jongen laten cremeren en een deel van zijn as in deze mooie urn laten doen die in de tuin staat waar ik hem elke dag kan zien en de rest in een strooikoker om op zijn favoriete plekjes te verstrooien. Binnenin een hoekje met zijn foto, een ingelijste poot… Zie verder

Auteur: Margaret B.

Onze jongen zit hier in onze woonkamerHet licht achter is een P voor PumbaIk heb ook een tattoo op mijn arm…. Meer zien

Auteur: Gillian C.

Dit was zijn urn. Het is groot genoeg voor as en een bal. Heb ook een foto collage waar zijn kraag aan hangt.

Auteur: Jason L.

Ik heb een schaduwdoos gemaakt met haar werkhondenspullen en halsband, ze werkte bij search and rescue, een schilderij laten maken en de keramische pootafdruk ingelijst die het crematorium stuurde. Ik heb ook haar as in een mooie bewerkte houten kist met haar gegevens.

Auteur: Teri Hancock L.

Ik heb een tatoeage op mijn voet van mijn jongens pootafdruk en ik heb een hanger die gemaakt is met wat van zijn vacht erin van Equine Keepsakes.

Auteur: Danielle P.

Toen we onze Mookie moesten laten inslapen, hebben ze hem gecremeerd en me een pootafdruk gegeven. Ik zal er uiteindelijk iets mee doen, ik heb alleen nog niet besloten wat. Drie en een half jaar en het is nog steeds moeilijk om aan die dag te denken.

Auteur: Casper E.

Bens hoek waar hij zijn bed had

Auteur: Gill J.

Mijn vriendinnen kochten een roze kornoelje voor me en een lieve vriendin maakte een kruisje voor mijn lieve Kokomo.

Auteur: Marie Z.

Kunstige as. De as van onze beide labs zit bij elkaar. Elk van onze kinderen kreeg er een.

Auteur: Jennifer Lyn B.

We hebben dit frame gedaan en een foto van The Boys.

Auteur: Carol J.

Wij hebben onze jongen laten cremeren en in een teddy gestopt en de rest in deze mooie kist

Auteur: Meg K.

Ter nagedachtenis aan onze lieve gele lab die iets meer dan een jaar geleden overleed; slaap er elke nacht mee.

Auteur: Jill R.

Hier ligt Sirius, een goede jongen.

Auteur: Stephanie D.

Groen is mijn favoriete kleur. As van 3 honden geblazen in dit glazen hondenbot. Resterende as werd uitgestrooid op hun favoriete strand en plaatsen waar ze speelden.

Auteur: Anne K.

Milo en July grafstenen Kleine Augie zit erbij. Ik ga naar het monumentenbedrijf en haal stenen die kleine beschadigingen hebben maar niet verkocht kunnen worden voor mensengedenktekens. De gebreken vallen nauwelijks op en de kosten zijn sterk gereduceerd.

Auteur: Tim F.

We hebben een vriendin die kunstenares is. Zij heeft een portret gemaakt van een foto van onze Stella.

Auteur: Faun L.

Mijn verhaal is vrij eenvoudig. Toen Sancho, mijn laatste Lab, mij verliet nam de mobiele dierenarts zijn overblijfselen mee naar zijn 32 hectare grote boerderij waar Sancho werd gecremeerd. Deze vriendelijke man bood aan om Sancho’s as in een weiland met andere geliefde huisdieren uit te strooien. Dit gaf me gre… Zie meer

Auteur: Nancy C.

Ik heb dit stukje levende rand voor mijn meisje dat dit jaar is overleden en heb wat van haar as in de vlinder gedaan .

Auteur: Steph L.

3D foto in kristal gezet

Auteur: Jim L.

Ik heb dit laten doen voor mijn furbaby Buster met gravure op bk

Auteur: Marie McClenaghan B.

Haar favoriete zwemplek. Het is gewoon niet hetzelfde zonder haar.

Auteur: Carrie Porubcan B.