Ziekelijke puppy kroop naar vrouw met misvormde benen wanhopig op zoek naar verlichting

Een reddingsgroep, Little Steps Matter, ontmoette een puppy die dringend hulp nodig had. Het kleine meisje, dat ze Ayla noemden, was slechts twee maanden oud. Ze lag op straat en beet zichzelf van de pijn. De pup kon niet lopen. Met misvormde benen kon ze alleen maar naar een vrijwilliger kruipen die om hulp smeekte.

Een vrijwilliger pikte haar op, plaatste haar in het voertuig en ze gingen meteen naar de dierenarts. Röntgenfoto’s onthulden dat haar benen niet gebroken waren, maar de misvorming was het gevolg van ondervoeding en gebrek aan calcium. De pup verkeerde in kritieke toestand. Volgens de reddingsgroep stond ze op het randje van de dood.

Hoewel röntgenfoto’s van haar been normaal waren, onthulden ze wel dat Ayla een steen inslikte en ergens calcium vandaan probeerde te halen. Gelukkig ging de steen uiteindelijk vanzelf over. Ayla bracht een week door in de dierenkliniek en toen werd ze vrijgegeven om naar het ‘veilige huis’ van de reddingsgroep te gaan. De pup was al aan het verbeteren… snel!

Ayla’s verhaal en transformatie zijn te wonderbaarlijk om te missen. Bedankt, Little Steps Matter, voor het redden van dit kostbare leven! Scroll naar beneden om de eens zo ziekelijke puppy te zien veranderen in het gelukkigste kleine meisje!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!