Ze zagen gigantische hond roerloos op de snelweg zitten, de auto stoppen om hem te controleren

Tijdens het rijden op een weg in het zuidoosten van Kentucky, merkte de familie Ringstaff een hond uit de Grote Pyreneeën op die stil langs de weg zat. Hoewel ze aanvankelijk bleven rijden, voelden ze zich bezorgd en besloten ze terug te gaan om de hond te controleren. Toen ze dichterbij kwamen, konden ze zien dat de hond een traumatische ervaring had meegemaakt.

Bron / Afbeelding Screenshot Credit: Melissa Ringsstaff via YouTube-video

De hond van de Grote Pyreneeën werd gevonden bij de rottende overblijfselen van zijn overleden metgezel die was aangereden door een auto. De hond zelf had ook wat verwondingen opgelopen en verkeerde in verwarde toestand. Bij navraag naar de honden kwam de familie meer verontrustende informatie te weten over hun geschiedenis.

Bron / Afbeelding Screenshot Credit: Melissa Ringsstaff via YouTube-video

Het lijkt erop dat de honden eigendom waren van iemand die in de buurt woonde en later naar een andere stad verhuisde. De eigenaar liet de honden echter in de steek en gaf ze geen zorg. Na een hit-and-run-ongeluk probeerden verschillende bewoners de overlevende hond over te halen om met hen mee te gaan, maar de hond weigerde alle aanbiedingen en bleef trouw aan zijn overleden metgezel.

Bron / Afbeelding Screenshot Credit: Melissa Ringsstaff via YouTube-video

De video toont de familie Ringstaff die een grote hond uit het bos redt en hem met liefde en zorg rehabiliteert. Het hartverwarmende verhaal over hoe ze Tuckers vertrouwen winnen is emotioneel. Tucker, de grote harige hond, is nu een geliefd lid van deze liefdevolle familie.

Klik op de video hieronder om dit geweldige verhaal te bekijken!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!