Wanhopige hond die op afval leefde, wordt enkele minuten voor euthanasie teruggefloten

Maak kennis met Beasley, een lieve hond met een uniek gezicht die de kansen trotseerde en een liefdevol thuis voor altijd vond. Beasley’s verhaal begon toen hij vastgebonden en ernstig ondergewicht werd gevonden, waardoor hij op de euthanasielijst belandde vanwege zijn medische toestand. Het lot had echter andere plannen met deze veerkrachtige pup.

Nadat hij in een pleeggezin was geplaatst, kreeg Beasley de medische zorg die hij nodig had en werd uiteindelijk vrijgegeven voor adoptie. Toen kwamen Corey en haar partner Andrew in beeld. Ondanks dat ze hun handen al vol hadden aan een andere reddingshond genaamd Roman, besloot het stel Beasley een kans te geven.

Bij het ontmoeten van Beasley was Corey verrast door zijn kleine formaat en beschreef hem als een “kleine kleine tank” met een gewicht van 57 pond. Beasley’s vertederende eigenaardigheden, zoals zijn tong uitsteken wanneer hij zich op zijn gemak voelt en hand in hand reiken, wonnen snel van zijn nieuwe familie.

Het verleden van Beasley blijft een mysterie, maar het is duidelijk dat hij ooit iemands geliefde huisdier was. Zijn tanden zijn gebroken van het eten van afval toen hij werd achtergelaten, maar hij is nu in goede gezondheid en geniet van zijn nieuwe leven. Beasley heeft een relaxte persoonlijkheid en past zich gemakkelijk aan nieuwe situaties aan, waardoor hij een perfecte aanvulling op het gezin is.

Een van Beasley’s meest charmante eigenschappen is zijn liefde voor mensen. Tijdens wandelingen neemt hij kennis van iedereen die hem erkent en later hun huizen zal bezoeken, wachtend op de oprit voor een vriendelijke hallo. Beasley is ook een “nester”, die veel tijd besteedt aan het regelen van zijn bed voordat hij zichzelf instopt en zich vestigt voor een dutje.

Corey en Andrew doen er alles aan om ervoor te zorgen dat Beasley zich opgenomen en geliefd voelt in hun familie. Ze begrijpen dat hij misschien teleurstelling en verlatenheid heeft ervaren in zijn verleden, en ze zijn vastbesloten om het goed te maken door een liefdevol, ondersteunend thuis te bieden.

Het verhaal van Beasley is een hartverwarmende herinnering aan de kracht van liefde en tweede kansen. Deze eens vergeten hond, gered van de rand van euthanasie, brengt nu vreugde en gelach naar zijn eeuwige familie.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!