Waarom kost “volledige registratie” meer dan “beperkte registratie”?

Al onze pups zijn AKC geregistreerd, maar de Amerikaanse Kennel Club, als register, wijst twee verschillende soorten registratie aan:

1. Limited Registration – Is AKC geregistreerd, maar de hond mag niet gefokt worden (alleen als huisdier), maar mag wel deelnemen aan alle 30+ AKC wedstrijden, behalve conformatie.
  2. Volledige Registratie – Is AKC geregistreerd, maar u heeft de volledige rechten om de hond te fokken en zijn nakomelingen te registreren, alsmede te showen in conformatie.

Dus waarom doet de AKC dit? OM DE RASSEN IN STAND TE HOUDEN!

Toen ik begon te fokken in 1988, kon iedereen een AKC hond kopen en ermee fokken – waardoor er (naar mijn mening) te veel hobby fokkers kwamen zonder kennis van de AKC rasstandaard, zonder mentoren in dat ras, noch gezondheidsonderzoeken – en het creĆ«erde een gemakkelijke manier voor puppy fabrieken om zich te vermenigvuldigen – en, helaas, zien we de slechte kwaliteit en structuur van zo veel honden die lijden omdat ze niet gefokt zijn met ‘vorm ontmoet functie’ in het achterhoofd. Nu, als fokker, laat ik alleen diegenen toe die het ‘beste van het beste’ zijn (geloof me, mijn PET pups zijn zelfs goed genoeg om in de showring te gaan – maar ik moet de beste 1-2 honden uit elk nest kiezen om het ras te blijven verbeteren-en mijn kostbare lijnen in stand te houden). Elke fokker die NIET controleert wie een volledige registratie krijgt, heeft geen controle over wie zijn honden zal fokken, hoeveel hoeken ze kunnen afsnijden-of ze kunnen minder dan optimale motieven hebben anders dan het verbeteren van het ras-zoals geld.

Dus als je ons vraagt om een volledige registratie, zullen we je eerst ondervragen over je ervaring in het fokken, wat voor soort mentorschap je hebt gehad, en zou willen worden betrokken bij toekomstige fok en plannen voor het showen van je hond-alsmede je in contact brengen met een gerenommeerde Labrador handler.

Waarom kost een volledige registratie meer geld? Omdat u ofwel 1st kies of 2nd kies na mij – het neusje van de zalm – de showhonden – en daarvoor rekenen we extra – en vragen u om ons deel te laten nemen in het kiezen van uw pup door gebruik te maken van onze 35 jaar ervaring, en door het nest te hebben bekeken gedurende de 8 weken voordat u ze ophaalt (de beste tijd is 8 weken om de structuur van de pups te zien – een venster in hoe ze eruit zullen zien als volwassenen). De grootte kan veranderen, maar de structuur en de fijne punten van beweging en hoeking (ik weet het, saai) niet, en dat is waar ik naar op zoek ben. En een hond met een “kijk naar mij” houding, ook. Bovendien willen we in deze prijsklasse helemaal geen “bandenschoppers”. Je krijgt waar je voor betaalt en nergens is dat meer waar dan genetica bij honden – iets waar een mens een leven lang (letterlijk) mee bezig is. We willen weten of u het zich ook kunt veroorloven om de benodigde gezondheidsonderzoeken te doen en of u ook het geld opzij wilt zetten om met de hond te showen. Dit alles kunnen we telefonisch bespreken, mocht iemand daadwerkelijk in deze categorie vallen. Maar nu deze vraag toch gesteld wordt, dacht ik, laat ik hem maar eens beantwoorden! Hopelijk heeft het geholpen!

Source link