Waarom kost ‘volledige registratie’ meer dan ‘beperkte registratie’?

“Waarom is er een prijsverschil tussen ‘volledige registratie’ en ‘beperkte registratie’ voor een AKC-hond? En waarom maakt het uit?’

Al onze pups zijn AKC-geregistreerd, maar de American Kennel Club, als register, wijst twee verschillende soorten registratie aan:

1. Beperkte registratie – Is AKC geregistreerd, maar het is duidelijk dat de hond niet moet worden gefokt (alleen een huisdier), maar kan deelnemen aan alle 30+ AKC-wedstrijden, behalve exterieur.
  2. Volledige registratie – Is AKC geregistreerd, maar u hebt de volledige rechten om de hond te fokken en zijn nakomelingen te registreren, evenals in exterieur te tonen.

Dus waarom doet de AKC dit? OM DE RASSEN TE BEHOUDEN! (en de decennia en decennia van AKC-fokkers die hun rassen hebben ontwikkeld om aan de standaard te voldoen en om gezondheidsproblemen in hun specifieke ras te elimineren!) Met “poep” krijg je altijd de ergste van de ergste genetische problemen in die – er is geen verantwoordelijkheid in deze gemengde / designerrassen – je neemt je kansen!

Toen ik in 1988 begon te fokken, kon iedereen een AKC-hond kopen en fokken – dus (geloof ik) bijdragen aan de proliferatie van te veel hobbyfokkers zonder kennis van de AKC-rasstandaard zonder mentoren in dat ras, noch gezondheidsverklaringen – en het creëerde een gemakkelijke manier voor puppymolens om zich te verspreiden – en, Helaas zien we de slechte kwaliteit en structuur van zoveel honden die lijden omdat ze niet zijn gefokt met ‘vorm ontmoet functie’ in gedachten. Nu, als fokker, sta ik alleen degenen toe die de ‘beste van de beste’ zijn (geloof me, mijn PET-pups zijn zelfs goed genoeg om de showring in te gaan – maar ik moet de beste 1-2 honden uit elk nest kiezen om het ras te blijven verbeteren – en mijn kostbare lijnen gaande houden). Elke fokker die NIET controleert wie een volledige registratie krijgt, heeft geen controle over wie zijn honden zal fokken, hoeveel hoeken ze kunnen snijden – of ze kunnen minder dan optimale motieven hebben anders dan het verbeteren van het ras – zoals geld.

Dus wanneer u ons om een volledige registratie vraagt, zullen we u eerst interviewen over uw ervaring in de fokkerij, wat voor soort mentorschap u hebt gehad en betrokken wilt zijn bij toekomstige fokkerijen en plannen voor het tonen van uw hond – evenals u in contact brengen met een gerenommeerde Labrador-handler.

Waarom kost volledige registratie meer geld? Want je krijgt er ofwel 1St kies — of 2Nd Pluk na mij – het neusje van de zalm – de showhonden – en daarvoor brengen we extra kosten in rekening – en vraag u om ons alsjeblieft toe te staan deel te nemen aan het ophalen van uw pup door gebruik te maken van onze 35 jaar ervaring, en door het nest te hebben bekeken gedurende de 8 weken voordat u ze ziet bij het ophalen (de beste tijd is 8 weken om de structuur van de pups te zien – een venster op wat ze zijn zal eruit zien als volwassenen). Grootte kan veranderen, maar structuur en fijne bewegings- en hoekpunten (ik weet het, saai) niet, en dat is waar ik naar op zoek ben. En een hond met een “kijk naar mij” houding ook. Daarnaast willen we helemaal geen “bandenschoppen” in deze prijsklasse. Je krijgt waar je voor betaalt – en nergens is dat meer waar dan genetica bij honden – iets dat een persoon een leven lang (letterlijk) ontwikkelt. We willen weten dat u zich ook kunt committeren aan en het zich kunt veroorloven om de benodigde gezondheidsverklaringen te doen en zijn toegewijd om ook het geld opzij te zetten om de hond te laten zien. Dit alles kunnen we telefonisch bespreken, mocht iemand daadwerkelijk in deze categorie vallen. Maar aangezien deze vraag opkomt, dacht ik dat ik hem zou beantwoorden! Hoop dat dat geholpen heeft!