Vrouw probeert te bewijzen dat skelet pitbull een thuis waardig is

Charlene, een redder bij Helpaws, kwam een Pitbull tegen die zo mager was dat ze haar hand om zijn middel kon leggen. Hoe iemand een hond zo kon laten verhongeren is onbegrijpelijk! Hoewel mensen hem in het verleden kwaad hebben gedaan, is de pup, Charlene genaamd Floki, vertrouwend en lief.

De redder opende haar autodeur en de pup sprong er meteen in. Hij begreep dat hij eindelijk veilig was! Floki stak zijn hoofd uit het autoraam en keek vrolijk om zich heen terwijl ze naar het asiel reden. Eenmaal aangekomen verslond de hond zijn eerste maaltijd. Het moet naar de hemel hebben gesmaakt!

Binnen twee weken kwam Floki genoeg aan om van St. Lucia naar Canada te vliegen, waar hij een betere kans had om zijn eeuwige thuis te vinden. Zijn toekomst zag er rooskleurig uit, maar toen kwam er een wending. Zelfs in Canada was er geen enkele adoptieaanvrager voor Floki. Hij werd keer op keer gepasseerd.

Charlene besloot Floki voor de nacht uit het asiel te halen, zodat hij met liefde en genegenheid kon worden overladen. Ze wilde ook zijn ware persoonlijkheid op video vastleggen en op de sociale media van de redding plaatsen. Misschien zou dit de truc doen?

Floki sprong meteen op de bank om te ontspannen. Eenmaal uitgerust stond hij voor het eerst op om met speelgoed te spelen! Hij is zo’n gelukkige jongen ondanks zijn verleden. Maar helaas, hij wacht nog steeds op zijn lang en gelukkig leven. Laten we alles doen wat we kunnen voor Floki en dit verhaal en deze video delen! Samen kunnen we een leven veranderen!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!