Vrouw ontdekt hond die op matras in bos leeft, probeert hem over te halen

Hondo werd ontdekt op een matras in het bos. Hij was nerveus en ongerust. Zijn redder, Breana, benaderde hem voorzichtig, in de hoop dat hij niet zou wegrennen. Hondo’s huid was in erbarmelijke staat en hij was helemaal kaal. Hoewel hij eerder door mensen onrecht was aangedaan, was de hond bereid om hulp te accepteren. Hij volgde Breana terwijl ze op weg was naar haar vrachtwagen, klaar om zijn leven voorgoed te veranderen!

Nadat hij in Breana’s voertuig was geladen, werd Hondo naar een schuilplaats gebracht, waar hij zich begon te openen. Zijn persoonlijkheid, die door een trauma was gemaskeerd, begon door te schemeren. Hij voelde zich meer op zijn gemak bij mensen. Hondo bleek een gekke, speelse en liefdevolle hond te zijn.

Hondo verbleef iets meer dan een maand in het asiel, maar helaas kreeg hij geen interesse van potentiƫle adoptanten of reddingsorganisaties. Toen belde het asiel naar South Coast Humane Society, die snel regelde dat Hondo werd opgehaald en met Sarah naar een pleeggezin werd gebracht.

Sarah was diepbedroefd toen ze Hondo’s toestand zag, wetende dat het jaren van verwaarlozing moet hebben gekost voordat hij in zo’n toestand terechtkwam. Hondo kreeg echter al snel een band met Sarah’s zoon, Seth, die zachtaardig en geduldig met hem was. Samen gaven Sarah en Seth Hondo twee keer per week baden om zijn huidconditie te verbeteren.

Ondanks zijn ervaringen uit het verleden bleek Hondo een vriendelijke hond te zijn die met iedereen overweg kon die hij ontmoette. Idealiter zou Hondo gedijen in een huis dat tegemoet komt aan zijn relaxte aard. Zou de verdienstelijke hond die een oneerlijk leven leidde zijn eeuwige familie vinden? Bekijk de video hieronder om erachter te komen!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!