Vrouw huilt als ze denkt aan afscheid nemen van lachende pleeghond

Smile werd gered uit een hamstersituatie. Ze was een van de meer dan twee dozijn honden die in een huis in Tijuana, Mexico, waren gepropt. Het arme meisje was ook zwanger en doorzeefd met schurft. Een stichting die samenwerkt met reddingsgroepen in Mexico heeft het geregeld om Smile in de staten te krijgen. Nu had ze de perfecte pleegzorg nodig!

Screenshot via YouTube

Stephanie’s dochter smeekte de doorgewinterde pleegmoeder om nog een zwangere pup op te nemen. Stephanie stemde toe en nam Smile in zich op. Maar toen de pleegmoeder de pup ontmoette, wist ze dat Smile op geen enkele manier zwanger was. Ze zou over twee weken uitgerekend zijn, maar was door ondervoeding dun gezaaid. Stephanie’s dierenarts legde later uit dat honden het vermogen hebben om hun eigen lichaam te beschermen wanneer ze in ernstige nood verkeren en een zwangerschap absorberen. En dat is precies wat er gebeurde.

Screenshot via YouTube

Hoewel de hond van nature deze schattige glimlach had, verborg ze een pijnlijk verleden. Stephanie zegt zelfs dat Smile zo bang was om te knipperen in geval van plotselinge bewegingen dat haar ogen zouden opwellen van tranen. Maar naarmate de tijd verstreek, liet Smile haar muren vallen en begon verlatingsangst. De arme pup vertrouwde het niet om alleen te zijn, zelfs niet voor een snelle reis naar de badkamer. Als Stephanie niet vlak naast haar was, zou ze niet toegeven, zelfs niet om te eten.

Screenshot via YouTube

En toen veranderde alles! Smile’s zelfvertrouwen groeide en Stephanie weet dat het slechts een kwestie van tijd is voordat Smile naar haar eeuwige thuis zal gaan. Stephanie’s liefde voor Smile is onmetelijk. Ze legt uit dat ze de moeilijkste pleeghond zal zijn om afstand van te doen. Om het volledige verhaal van Smile te zien, bekijk de video van GeoBeats hieronder!

Deel alsjeblieft om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!