“Voor altijd samen.” Geliefde Fransoos overlijdt onverwacht 15 minuten nadat vader de strijd tegen kanker verliest

Stuart Hutchison uit Alloa, Schotland, stierf vredig thuis op 11 augustus. Hij was slechts 25 jaar oud en vocht tegen een agressieve vorm van hersenkanker sinds hij een tiener was. Stuart had een twee jaar oude Franse Bulldog, Nero, waar hij onafscheidelijk mee was. Er was ook de vier jaar oude Nala en daarna Amelia, maar hoewel Stuart drie honden had, was Nero altijd degene aan zijn zijde.

De strijd gaat verder

De familie kreeg in maart te horen dat Stuart goed op de chemo reageerde, ondanks eerdere terugvallen. Stuart en zijn nieuwe vrouw, Danielle, maakten in maart een reis naar Spanje. Terwijl ze op vakantie waren, kreeg Stuart pijn in zijn hand. De artsen verzekerden hem aanvankelijk dat alles in orde was. De pijn verergerde echter en breidde zich gestaag uit naar zijn arm. De dokters maakten uiteindelijk een scan en realiseerden zich dat de kanker zijn hersenen had verteerd en nu was uitgezaaid naar zijn botten.

Stuart en zijn 22-jarige Danielle waren net getrouwd in januari van dit jaar.

A Twist Of Fate

Stuart besloot onverschrokken dat hij thuis wilde sterven en trok vier weken voor zijn dood bij zijn moeder in. Zijn moeder, Fiona Conaghan, was zijn full-time verzorgster geworden.

Stuart’s moeder vertelde aan Mirror Online, “We hebben Stuart vier weken geleden thuis gekregen omdat hij thuis wilde sterven omdat hij daar geboren is… We hadden het verwacht maar het blijft zwaar.”

Stuart’s vrouw had bij Stuart in het huis van zijn moeder gelogeerd, zodat zij tijd met hem kon doorbrengen. Ze wisten dat zijn tijd bijna om was en het jonge stel wilde zoveel mogelijk tijd samen doorbrengen. Danielle werd op een ochtend wakker en besefte dat haar bril was gebroken. Omdat hij niet van Stuart’s zijde wilde wijken, stemde Danielle’s vader ermee in om langs haar huis te gaan en een nieuwe bril voor haar te halen.

Tragedie slaat twee keer toe

Toen Danielle’s vader bij het huis aankwam, ontdekte hij dat er iets niet helemaal in orde was met kleine Nero. Hij bracht Nero met spoed naar de plaatselijke dierenarts op weg terug naar Danielle. Er werd vastgesteld dat Nero op een of andere manier zijn ruggengraat had gescheurd, ondanks dat hij zich enkele uren daarvoor nog prima voelde.

Een vechter, een gever, een pleitbezorger

Werp één blik op de Facebookpagina van Stuart en je merkt dat hij het leven ten volle leefde. Hij deelde trots foto’s van zijn prachtige bontbaby’s en het lijkt alsof hij zo veel mogelijk mooie ervaringen heeft opgedaan. Voor zijn laatste verjaardag vroeg Stuart zijn vrienden en familie om een donatie aan Children With Cancer UK. Hij overtrof met succes zijn bescheiden doel om $60 in te zamelen en was in staat om $275 in te zamelen voor een doel dat hem na aan het hart ligt.

Stuart blies zijn laatste adem uit rond 13:15 uur op 11 augustus. Kleine Nero volgde zijn vader en voegde zich slechts een kwartier later bij Stuart aan de andere kant, een trouwe beste vriend tot het einde. Zijn moeder deelde het droevige nieuws op Facebook en liet vrienden weten dat de twee samen deze wereld hadden verlaten:

“Helaas op bijna hetzelfde moment dat Stuart overleed is zijn trouwe viervoeter Nero ook overleden, … voor altijd samen….

Rust in vrede mijn knappe jongen, een man en zijn hond x”

h/t: Mirror Online
Featured Photo: Stuart Hutchinson/Facebook