Voetballer gaat wandelen om tot rust te komen, vindt hond en kitten aan de top

Toen Colorado-voetballer Jaylen Ellis besloot een wandeling te maken om zijn hoofd leeg te maken, had hij nooit verwacht dat hij twee zwerfdieren zou tegenkomen die zijn leven zouden veranderen. Omdat er geen andere auto’s of mensen in zicht waren, ontdekte Ellis een hond en een kitten, die allebei hulp nodig hadden. De vacht van de hond was in vreselijke staat en het kleine kitten leek slechts een paar weken oud te zijn. Omdat hij niet wist wat hij anders moest doen, nam Ellis de dieren mee naar huis om voor ze te zorgen totdat hij ze naar de Humane Society kon brengen.

Naar YouTube

Jaylen gaf ze allebei een bad en liet ze rusten en decomprimeren. De hond was duidelijk blij om in een veilige omgeving te zijn, terwijl het kitten gewoon uitgeput was. Eenmaal bij de Humane Society controleerde het personeel op microchips en nam contact op met de eigenaren van de dieren, maar niemand reageerde. Het kitten werd in een pleeggezin geplaatst, maar Ellis nam de beslissing om de hond te adopteren, die hij Angel noemde.

Naar YouTube

Ondanks zijn drukke schema als student en atleet, vond Ellis het relatief gemakkelijk om zijn nieuwe rol als hondenvader in evenwicht te brengen. Zijn ochtenden zijn hectisch met voetbaltrainingen en vergaderingen, maar hij maakt altijd tijd vrij om door te brengen met Angel, die zijn constante metgezel is geworden. Sommige mensen maken zich misschien zorgen over het hebben van een hond in de buurt, maar Ellis ziet Angel als zijn dochter en vindt het heerlijk om haar aan zijn zijde te hebben.

Naar YouTube

Angel heeft een nieuwe kant van Ellis naar voren gebracht en zijn ware karakter laten zien dat verder gaat dan alleen een atleet zijn. Hij geniet ervan om met haar te dansen terwijl ze met hem meehuppelt en haar oren schudt op het ritme van zijn bewegingen. De wereld is verliefd geworden op Angel en ze heeft Ellis een hernieuwd gevoel van vreugde en kameraadschap gegeven.

In een toevallige speling van het lot leidde de beslissing van Jaylen Ellis om te gaan wandelen ertoe dat hij niet slechts één maar twee dieren in nood vond. Terwijl het kitten in een pleeggezin blijft, heeft Angel haar eeuwige thuis gevonden bij Ellis, die zijn rol als liefhebbende hondenvader heeft omarmd.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!