Verwilderde puppy leidde man naar gat onder schuur, hij boog zich voorover en gluurde naar binnen

Brady Oliveira, een vrijwilliger bij K9 advocates, reageerde op een oproep over een zwerfhond en haar puppy’s. Ze woonden op het terrein van een man. Toen Brady daar aankwam, kwam de moeder met één puppy naar buiten. De redder ging ervan uit dat de puppy de enige was die het overleefde, maar hij stond voor een behoorlijk avontuur!

De puppy rende naar Brady toe en smeekte hem om haar te volgen. Ze rende verder het terrein op naar een gat onder een schuurtje. De rest van het nest leefde binnen. Brady boog zich voorover en probeerde de kleintjes eruit te lokken, maar ze waren te bang. Brady zei dat hij daar de hele nacht zou blijven als het moest, maar die puppy’s gingen met hem mee!

Terwijl ze de puppy’s met brokjes naar buiten haalden, konden Brady en een andere vrijwilliger ze grijpen. Er waren in totaal vier pups. Hij zette de moeder en haar baby’s in zijn vrachtwagen en ging op weg om hun pleeggezinnen te ontmoeten. De slimme pup redde het leven van haar broers en zussen! Om de volledige redding te zien, klik je op afspelen op de onderstaande video.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!