Verwilderde hond die in een koude wereld leeft, beheerst hoe geluk eruit ziet

Manitoba Underdogs Rescue kreeg een telefoontje over een verwilderde hond die weigerde gevangen te worden. Mensen waren vastbesloten om dicht bij haar te komen. Maar als ze dat deden, controleerde ze ze en rende dan weer weg.

De ongrijpbare pup, later Shania genoemd, was zwanger en bijna bevallen. Het was absoluut noodzakelijk dat ze werd gered voordat een enorme sneeuwstorm het gebied trof. De vrijwilligers waren op een zeer belangrijke missie!

Screenshot via YouTube

Shania beviel en was uiteindelijk lang genoeg op één plek voor de redders om in te grijpen. Ze zocht beschutting tegen de storm en hield haar baby’s veilig. Dit was de perfecte gelegenheid om zowel Shania als haar nest te redden. Toen de redders bij Shania aankwamen, waren ze verbaasd over hoe gezond haar baby’s waren. Ondanks alles was de verwilderde hond een uitstekende mama.

Screenshot via YouTube

Toen Shania en haar baby’s eenmaal veilig waren, gaven de vrijwilligers haar de tijd om zich te settelen. Ze wist niet goed wat ze van mensen moest denken, dus hield ze het vrijwel voor zichzelf. Maar naarmate de tijd vorderde, warmde ze beetje bij beetje op. Terwijl Shania zich aanpaste, stond ze uiteindelijk toe dat haar nieuwe vrienden haar aanraakten. Dit was een heel groot probleem! Shania’s ware kleuren begonnen te schijnen toen ze zich realiseerde dat ze echt veilig was en dat mensen niet zo slecht waren.

Screenshot via YouTube

Vervolgens was het tijd om Shania te leren lopen aan de lijn. De hond verachtte het absoluut. Haar pups keken toe hoe Shania elke keer als de riem om haar heen was in paniek raakte. Maar niemand gaf op! De vrijwilligers bleven met haar werken en al snel veranderde ze in een totaal andere hond. Shania’s verhaal gaat verder en is best verbazingwekkend om te zien. We zijn zo dankbaar voor deze uitdagende maar hartverwarmende redding!

Deel alsjeblieft om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!