Verwaarloosde hond leefde een leven zonder liefde – totdat acteur tussenbeide kwam

Juliette werd gered door The Humane Society of the United States van een hondenvleesboerderij in Zuid-Korea. Niet alleen leefde de verwaarloosde hond een leven zonder liefde, haar dagen waren geteld en kwamen snel tot een einde. Maar ze werd samen met de anderen naar de Verenigde Staten gevlogen om een gloednieuw leven te beginnen.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: De Humane Society of The United States

Dat is waar acteur Daniel Henney in beeld kwam.

“Het was een no-brainer, ik zag haar en zei dat is mijn meisje, dat is zij”, merkte hij op.

De Koreaans-Amerikaanse acteur en supporter van Humane Society International nam de lieve Golden Retriever in huis voor een tweede kans in het leven.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: De Humane Society of The United States

Kijk nu maar naar Juliette, die rondhangt met haar nieuwe hondenbroertje of zusje, wandelingen maakt en avonturen beleeft aan het meer. Haar redding werd mogelijk gemaakt dankzij de steun aan de Humane Society, en er zijn nog veel meer honden zoals Juliette die onze hulp nodig hebben.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!