Verraden door degenen van wie ze hield, gelooft Trembling Puppy niet dat ze veilig is

Toen ze nog maar drie maanden oud was, werd een puppy genaamd Comfort harteloos in de steek gelaten door haar familie, waardoor ze aan haar lot werd overgelaten. Een goedhartige omstander die de ongelukkige gebeurtenis zag, bracht de jonge puppy naar een asiel in Los Angeles, Californië. Verraden door degenen die ze vertrouwde, werd Comfort rillend van angst gevonden aan de achterkant van haar kennel. Bij haar aankomst in het asiel was het duidelijk dat ze leed aan ondervoeding en uitdroging, en ze toonde geen interesse in voedsel. Bovendien vocht ze tegen een vlooienplaag.

katelovesmutts2/TikTok

Haar angst was voelbaar terwijl ze bleef trillen en ineenkrimpen in haar kleine ruimte, elk oogcontact met de medewerkers van het asiel vermeed en zich verzette tegen hun pogingen om haar aan te raken. De aanblik van Comfort in zo’n staat van angst bedroefde het personeel en de vrijwilligers van het asiel diep.

Ashely Pittman, die vrijwilliger is in het opvangcentrum in Los Angeles en bij A Purposeful Rescue, een non-profitorganisatie, besloot actie te ondernemen om Comfort te helpen een pleeggezin te vinden. Ze deelde een video van de bange puppy op Instagram, die al snel aandacht kreeg en zich verspreidde naar TikTok, waar het viraal ging.

katelovesmutts2/TikTok

Een pleeggezin dat de video zag, nam contact op met Pittman en A Purposeful Rescue, bood aan om Comfort op te nemen, en regelde prompt om haar uit het asiel te halen. Eenmaal onder de hoede van A Purposeful Rescue, werd Comfort verwelkomd in haar pleeggezin, waar haar pleegmoeder zich inzette om haar te helpen haar angsten te overwinnen en haar ware zelf te onthullen. De opvangomgeving had Comfort angstig gemaakt, maar haar pleegmoeder begreep dat Comfort met tijd en geduld tot rust zou komen.

In haar eerste dagen in het pleeggezin vertoonde Comfort tekenen van nood, jammerde ze en zocht ze haar toevlucht onder een bed. Haar pleegmoeder gaf haar niet-aflatende zorg en genegenheid, waardoor Comfort weer een gevoel van veiligheid kreeg. Geleidelijk aan begon Comfort tekenen van verbetering te vertonen, haar ogen glinsterden nu van hoop terwijl ze zich begon te vestigen in haar nieuwe omgeving. Kijk maar eens naar dit lieve meisje in haar adoptievideo, hieronder geplaatst.

Haar pleegmoeder kijkt reikhalzend uit naar de opkomst van de volledige persoonlijkheid van Comfort. Zodra Comfort zich volledig heeft aangepast aan haar pleeggezin, begint de zoektocht naar haar permanente thuis. De hoop is dat Comfort snel zal worden omarmd door een eeuwige familie die haar de liefde en zorg zal geven die ze verdient, en haar een leven lang zal koesteren. De hartverwarmende transformatie van Comfort is te zien in onderstaande video.

@katelovesmutts2

Delen van #instagram @HelloSouthLADogs Honden zijn gewoon geweldig, nietwaar? Comfort is gedecomprimeerd, over haar verkoudheid heen en is klaar voor haar en ze leefden nog lang en gelukkig. Ze is een puppy van 4-5 maanden oud van 18 pond die op zoek is naar een thuis met ten minste één hondenvriend – ze bieden zoveel vertrouwen en steun voor deze kleine. Ze kan niet wachten om je 🩷 te ontmoeten Adopteerbaar door middel van @A doelgerichte redding #comfort🦄 #wedontdeservedogs Foster @normanlovessquirrels

♬ Origineel geluid – KateLovesmutts