Verloren hond is niet zeker dat deze vrouw moeder is na 8 maanden uit elkaar te zijn geweest

Nic adopteerde Zasha nadat de hond in korte tijd in drie verschillende huizen woonde. Zasha’s moeder geeft toe dat ze haar onmiddellijk had moeten laten chippen. Ze leerde haar lesje op de harde manier toen Zasha vlak voor haar 2e verjaardag vermist raakte.

Zasha werd uiteindelijk gevonden en naar een schuilplaats gebracht. Ze zou de volgende dag worden geëuthanaseerd. Gelukkig greep de reddingsgroep The Dogs Landing House in en redde haar. Ze hadden Zasha zes maanden voordat iemand interesse toonde. Tot slot heeft een gezin een adoptieaanvraag ingediend. De reddingsgroep was door het dolle heen. Ze reden haar om hen te ontmoeten, maar ze waren niet onder de indruk.

Op de terugweg naar het opvangcentrum was de vrijwilliger door Facebook aan het scrollen toen ze een blik wierp op Zasha’s oorspronkelijke bericht dat acht maanden eerder was geplaatst. Nic had gezegd: “Dat is zo gek dat ze zoveel lijkt op een van mijn honden die ik ben kwijtgeraakt! Haar naam is Zasha.” Nic heeft een foto van Zasha toegevoegd, en de vrijwilliger was gevloerd!

Het was tijd om Zasha te herenigen met haar moeder! Nic reed naar het opvangcentrum en liep naar de kennel van haar pup. Maar Zasha was er niet van overtuigd dat deze vrouw haar moeder was. Om te weten te komen of de reünie uiteindelijk succesvol is, klik je op afspelen op de onderstaande video. Misschien wil je wat tissues in de buurt hebben!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!