Verdwaalde puppy leidt vrijwilligers naar leegstaand gebouw om hen te laten zien wie er binnen is

Een kleine puppy zette zijn zinnen op vrijwilligers van Northeast Animal Rescue en maakte een beeline naar hen toe. Hij had iets te belangrijks om de redders te vertellen en de enige manier waarop hij zijn boodschap kon overbrengen, was door hen naar een speciale plek te leiden.

Zodra de redders hem begonnen te volgen, rende de puppy zo snel als hij kon de trap op en ging vervolgens naar een verlaten gebouw. De vrijwilligers bleven dicht achter. Ze hadden geen idee waar hij naartoe ging, maar hij maakte duidelijk dat dit een belangrijke reis was!

In het gebouw was nog een kleine puppy! De redders konden hun ogen niet geloven! De kleine pup leidde de vrijwilligers naar zijn broer of zus die ook hun aandacht nodig hadden. Beide pups zaten stevig neer op het voedsel dat de redders verstrekten. Vervolgens was het tijd om naar het opvangcentrum te gaan en een broodnodig bad en een dierenartscontrole te krijgen. Dankzij de volhardende pup doen beide honden het geweldig!

Deel alsjeblieft om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!