Verblinde hond huilde dagenlang in de overstroming terwijl er bommen om hem heen afgingen

Verwoestende overstromingen troffen Oekraïne en kostten mensen en dieren het leven. Love Furry Friends nam een vlot mee om door het ondergelopen wrak te reizen, in de hoop overlevenden te vinden. Het gebied staat niet alleen onder water; Het is bezaaid met landmijnen die op het oppervlak drijven. Maar deze redders lieten zich niet afschrikken. Ze wisten dat ze meer dan ooit nodig waren!

Hun reddingspogingen werpen hun vruchten af! Ze vinden al snel drie honden die op hulp wachten, huilend en blaffend. De honden worden in veiligheid gebracht. Terwijl ze hun zoektocht voortzetten, zagen ze een hond alleen op een cementen gebouw staan. Hij klom naar het drijvende puin toen hij de boot hoorde naderen. De arme jongen zat onder de brandstof en open wonden. De brandstof kwam in zijn ogen en hij had moeite om te zien. Op dat moment was hij grotendeels blind.

De hond was veilig, maar toen werd het gebied opnieuw aangevallen. Terwijl mensen probeerden te evacueren, explodeerden overal om hen heen granaten. Ondanks het gevaar bleven vrijwilligers zoveel mogelijk levens redden. Een dierenkliniek stemde ermee in om de honden om middernacht op te nemen, ook al was het voorbij de verplichte avondklok.

De pups staan nu onder medische zorg, waar ze verzorgd zullen worden door de dierenarts, zijn staf en vrijwilligers bij Love Furry Friends. We zijn zo dankbaar dat deze levens gespaard zijn gebleven!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!