Veerkrachtige hond klampt zich vast aan ‘steun’ beer uit voormalig huis te midden van chaos in het asiel

Te midden van de chaos en de nieuwe omgeving zocht Luna, een levendige jonge pup, troost in de geruststellende omhelzing van haar teddybeer. De pluche metgezel was niet alleen een speeltje, maar symboliseerde ook een ketting aan het vertrouwde comfort van thuis dat Luna had achtergelaten. Luna’s uitbundige geest en aanhankelijke karakter, die onlangs onder de vleugels van San Antonio Animal Care Services werd genomen, dienden als een aangrijpende herinnering aan de emotionele tol van haar ontheemding.

Ondanks de onzekerheid die haar omringde, gaf Luna’s niet-aflatende loyaliteit aan haar teddybeer een glimp van de diepte van haar veerkracht en de blijvende banden die ze koesterde.

San Antonio Urgents & Adoptables/Facebook

Lisa Norwood, de PR-manager van het asiel, observeerde Luna’s gehechtheid aan de beer. “Blijkbaar draagt ze die teddybeer overal mee naartoe”, zegt Lisa in onderstaande video. De beer, een tastbare link naar Luna’s verleden, verspreidde de geruststellende geur van thuis. “Ik denk dat dat haar emotionele steun is, zoals je kunt zien.”

Ondanks de uitdagingen had Luna een team van pleitbezorgers in het asiel en daarbuiten. De medewerkers van Animal Care Services, gefascineerd door Luna’s speelse energie, hielpen haar geduldig bij het navigeren door de overweldigende veranderingen. Luna’s reis nam een positieve wending toen zij en haar teddybeer werden verwelkomd in de zorgzame armen van Vermont English Bulldog Rescue.

San Antonio Urgents & Adoptables/Facebook

Norwood sprak haar hoop uit voor Luna en stelde zich een toekomst voor waarin Luna een familie vindt die haar levendige persoonlijkheid waardeert. We hebben alle hoop van de wereld dat deze dierbare hond, en haar beer, zeer binnenkort een liefdevol thuis zullen vinden!

Een speciale shoutout naar San Antonio Animal Care Services voor het delen van Luna’s video. Zonder geweldige werkers en vrijwilligers die pleiten voor huisdieren, zouden zoveel dieren verloren gaan in het opvangsysteem. Laten we het woord verspreiden, zodat deze pup en haar emotionele steunbeer hun eeuwige familie vinden!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!